Migratie iBook naar iMac mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:09
Ik probeer al mijn gegevens van mijn iBook naar mijn nieuwe iMac te migreren. Dit lijkt allemaal goed te gaan, totdat hij klaar is en verder hoort te gaan, maar dan krijg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://xs113.xs.to/xs113/07125/migratie.jpg

Ik heb nog een half uurtje gewacht, maar geen resultaat...
Iemand dit eerder gezien? Ik zou graag mijn gegevens overzetten (kan later ook nog, maar heb ik nog niet geprobeerd).

[ Voor 4% gewijzigd door Prutsky op 23-03-2007 20:04 ]

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Toen ik een nieuwe macbook pro kreeg van Apple heb ik ook twee keer de migration assistant moeten draaien, omdat hij de eerste keer bleef hangen. Ik kreeg echter niet zo'n absurde melding dat ik 136 jaar moet wachten. Gewoon cancellen, nog een keer draaien, en kijken wat er gebeurt een optie? Je kunt ook later vanuit OS X de migration Assistant nog openen.

Verwijderd

Vergeet niet op je Imac zoals energie besparing uit tezetten. En ja.... het wil eens vast lopen. Gewoon over nieuw doen :) .
Succes

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Lijkt me een buffer overloop van de teller (waarschijnlijk tever teruggeteld naar de negatieve kant). Misschien eens melden bij Apple?

Je kunt je migratie toch gewoon opnieuw starten?

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:09
Uiteindelijk is het wel gelukt. Ik de machine uit gezet en niet gekozen voor te migreren. De standaard installatie van OSX nam me net iets teveel harddiskspace in beslag.
Ik heb hem daarna opniew geinstalleerd met de bijgeleverde DVD's. Scheelde veel.
De installatie van 10.4.8 ging ook niet geheel vlekkeloos (hing ook), maar nadat ik hem weer uit had gezet (lang indrukken van de aan/uit knop) leek alles wel in orde na het booten.
Hierna handmatig gemigreerd en dit ging goed, al duurde het wel lang voor zo'n 30GB. En inderdaad Mauce, ik had de energiebesparing moeten verzetten, dan had ik eerder naar bed kunne gaan :)