[laserprinter techniek vraag] Scalable fonts, bitmaps, etc

Pagina: 1
Acties:

• verliezer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik kan maar niet vinden hoe ik bepaalde laserprinter specificaties moet interpreteren. Ik ben wat aan het zoeken en heb onderstaande twee printers over. Ik snap niet wat volgende specificaties betekenen:

Samsung ML-3051N LAN:
-- Fonts 45 Scalable, 1 Bitmap, 136 PostScript3 Fonts

Brother HL-2070N:
-- 49 interne schaalbare fonts, 12 bitmap fonts en 11 barcodes

Wat betekenen nu deze specs en wat zegt dat over de printer?

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 12:07

Jrz

––––––––––––

Welke fonts hij standaard heeft.
Maakt tegenwoordig eigenlijk niet meer uit, omdat je fonts toch wel meegestuurd worden.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• verliezer
Dus het zegt niets over de kwaliteit over hoeveelheid print mogelijkheden?
Hmm, vreemd dat men dit soort specs vernoemen als het niets zeggend is, nah ja zal de marketing wel wezen ;)

• verliezer
btw, nog een additionele vraag. Kan een laserprinter toner uitdrogen zodat je een nieuwe moet aanschaffen?

Dit is namenlijk mijn probleem met inktjet printers, paart weken niet gebruiken en de cradridges drogen uit.

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 12:24

nIghtorius

Poef!

verliezer schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:37:
btw, nog een additionele vraag. Kan een laserprinter toner uitdrogen zodat je een nieuwe moet aanschaffen?

Dit is namenlijk mijn probleem met inktjet printers, paart weken niet gebruiken en de cradridges drogen uit.
toner bevat gewoon soort van zwarte droge poeder.. dus uitdrogen zal het niet doen.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-02 13:22
verliezer schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:37:

Kijk dat antwoord zoek ik ook al een tijd .. :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

toner droogt niet uit, sterker het mag niet nat worden ;)

een de drum kan "oud" worden. maar die gaat echt wel een paar jaar mee. belangrijk is dat ze niet in het licht komen

(vaak zitten ze vast aan je tonervoorraad, zodat je hem altijd wel tijdig vervangt)

in een doorzichtig potje lijkt het net water, maar het is heeeeeeeeeeeeeeel fijn gemalen poeder

[ Voor 34% gewijzigd door Fish op 27-02-2007 21:43 ]

Iperf

• verliezer
Das allemaal goed nieuws, thnx!!
Pagina: 1