[XP] Bluetooth in devicemanager, niet in configuratiescherm

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Op mijn nieuwe laptop (compac/HP 6320 winXP-SP2) zit een ingebouwde Bleutooth adapter. Deze is volgens de devicemanager netjes geinstaleerd en zou moeten werken. Echter... ik krijg niets werkend.
De driver van dit device is een widcomm 4.0.1.blabla.
Wat ik vreemd vind is dat ik in het configuratiescherm en rechtsonder in taakbalk geen BT icoon zie. (veel oplossingen op internet zeggen "klik dit icoon aan en verander zus en zo)

De driver is al gedeinstaleerd en opnieuw geinstaleerd.

druk ik bij uitvoeren/run" bthprops.cpl in dan gebeurd er niet, ook geen melding!

Problemen met de Bluetooth-detectie en -verbindingen in Windows XP Service Pack 2 oplossen

Bluetooth staat in bios op enable

Wat zou een oorzaak kunnen zijn waarom bluetoot nergens staat, maar wel geinstaleerd is, Ik wil hem gaan gebruiken met nokia pc suite 6.8, maar bluetooth werkt via geen enkel syncrotool.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

ehhh heb je ook geen software nodig voor je bluetooth ipv alleen drivers?

Op mijn laptop stond ook bluetooth maar pas nadat ik via de MSI site een utulity had geinstalleerd werd deze in mijn taakbalk en config system weergegeven

*heeft nu IVT Bluesoleil*

edit:

niet boos worden als ik onzin uitkraam, probeer alleen te helpen _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 19:57 ]

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Nou, het zit iig niet op de laptop, maar kan het ook niet vinden op de hp site

zie hier: http://h20000.www2.hp.com...&taskId=135&swEnvOID=1093

misschien zie ik iets over het hoofd

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Software Support for HP Integrated Module with Bluetooth Wireless 4.00 H
4 May 2006 39.3 56K: 1h
512K: 10m
HP Accessories Product Tour 12.00 A
24 Apr 2006 11.3 56K: 27m
512K: 3m 3.0.0.0 A
29 Mar 2006

HP Integrated Module with Bluetooth Wireless Technology Software 4.00 G
8 Mar 2006 39.3 56K: 1h
512K: 10m
This package contains the software required to support the HP Integrated Module with Bluetooth Wireless Technology in the listed operating systems. The HP Integrated Module with Bluetooth Wireless Technology provides wireless connectivity to other devices from the integrated module of the supported notebooks.
Geen idee wat dat voor een dingen zijn, zie idd verder niks met het woord 'blue' erin

Succes met de zoektocht

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 20:00 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Deze lijkt mij de juiste (en nieuwste) bluetooth driver/software, het is 39MB groot en vergelijkbaar met gangbare Widcomm drivers.
Normaal gesproken heb je naast de driver ook My bluetooth places en diverse instellingen via het icoon in de tray.
Als de icon blauw/wit is dan heeft ie de unit herkend en zou hij goed moeten werken.
Er is ook een recentere 5.x Widcomm driver, maar dan mag je hopen dat de licentie werkt met HP :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Ik heb dit geinstaleerd, en het werkte voor geen meter........ maar toen heb ik alle nokia-reut eraf gegooid en de nokia suite verwijder tool gedraaid. daarna werd de mobiel herkend. Toen de Nokia-pc-suite opnieuw geinstaleerd en alles werkte alsof er nooit iets niet gewerkt heeft.

Thx voor de hulp.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Even een move van PSGG naar CSL.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:15

Thandor

SilverStreak

En Bluetooth heeft niets met CSL te maken maar eerder met Netwerken. Echter lijkt het erop dat het probleem zich ergens in de software voordoet. Daarom een move naar WOS.

Tevens even een titelfix naar [XP] Bluetooth in devicemanager, niet in configuratiescherm :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1