Ik heb de afgelopen tijd teveel problemen met mijn pc.
Als ik begin met downloaden ( via bitcomet. versie maakt niet) dan slaat mijn pc vast (blue screen.)
Als ik het nu nogmaals probeer loopt mijn pc vast, hdd's worden uitgeschakeld
en geen beeld meer op de monitor.
Ik heb verschillende drivers geprobeert, tests laten lopen voor een nacht. ( memtest geeft geen fouten.)
Nou is dit niet het enige probleem, ik had mijn hdd's in raid lopen maar dat ging harstikke traag.
Ik heb 2 WD 250Gb S-ata drives en die hebben voorheen bij me broer goed en snel gewerkt ong 100MB/s.
Nu halen deze bij mij maar net 70MB/s en dan mag ik blij zijn.
Ik heb ze een tijdje geleden uit raid gehaalt, wou ik xp op 1 schijf installeren en zei xp dat de hdd niet compatible was met winxp
. Na alle s-ata poortjes te zijn afgegaan, werkt de schijf zonder problemen op hetzelfde poortje.
Ik ben radeloos, ik heb vanaf dag 1 problemen met mijn pc gehad. weten jullie een oplossing?
system specs:
Gigabyte SA-965P-S3
2x kingston ddr2 666mhz
intel core 2 duo e6400
2x WD 250Gb S-ata 2
zallman 460Watt voeding
asus x300 vga kaartje
nec dvd brander.
Als ik begin met downloaden ( via bitcomet. versie maakt niet) dan slaat mijn pc vast (blue screen.)
Als ik het nu nogmaals probeer loopt mijn pc vast, hdd's worden uitgeschakeld
Ik heb verschillende drivers geprobeert, tests laten lopen voor een nacht. ( memtest geeft geen fouten.)
Nou is dit niet het enige probleem, ik had mijn hdd's in raid lopen maar dat ging harstikke traag.
Ik heb 2 WD 250Gb S-ata drives en die hebben voorheen bij me broer goed en snel gewerkt ong 100MB/s.
Nu halen deze bij mij maar net 70MB/s en dan mag ik blij zijn.
Ik heb ze een tijdje geleden uit raid gehaalt, wou ik xp op 1 schijf installeren en zei xp dat de hdd niet compatible was met winxp
Ik ben radeloos, ik heb vanaf dag 1 problemen met mijn pc gehad. weten jullie een oplossing?
system specs:
Gigabyte SA-965P-S3
2x kingston ddr2 666mhz
intel core 2 duo e6400
2x WD 250Gb S-ata 2
zallman 460Watt voeding
asus x300 vga kaartje
nec dvd brander.