Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Leverancier MAX9715 versterkerchip

Pagina: 1
Acties:

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
Ik ben al enkele dagen op zoek naar een leverancier die mij de MAX9715 kan leveren. Ik heb de volgende leveranciers al geprobeerd:
- Conrad
- Farnell
- Display
- RS-Components
- Futurlec
- Reichelt

maar geen van hen heeft deze chip in hun prijslijsten staan.

Sampelen bij Maxim is geen optie want mijn aanvraag wordt niet goedgekeurd. En als ik het bij Maxim zelf wil kopen komt er minstens $50 verzendkosten overheen.

Normaal gesproken krijg je eerst verschrikkelijke hoeveelheden leveranciers in Google wanneer je een datasheet zoekt, nu zoek ik een leverancier en krijg ik alleen maar datasheets :(

Wie-o-wie kan mij helpen aan een bedrijf dat de MAX9715 levert?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Waarom heb je specifiek die chip nodig? Misschien zijn er wel vergelijkbare chip's die perfect verkrijgbaar zijn, en die even goed werken in je toepassing.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Mail gewoon eens een paar bedrijven die Maxim ic's verkopen. Van Display weet ik iig dat ze wel onderdelen willen bestellen (alleen is het een vrij dure zaak).

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 14:40
Koning en Hartmann doet Maxim.... Maar alleen business to business dacht ik. Je kan er een mailtje aan wagen...

Flickr

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
naftebakje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:14:
Waarom heb je specifiek die chip nodig? Misschien zijn er wel vergelijkbare chip's die perfect verkrijgbaar zijn, en die even goed werken in je toepassing.
Er zijn wel vergelijkbare IC's maar niet met een fatsoenlijk soldeerbare behuizing :)
Basje2001 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:01:
Koning en Hartmann doet Maxim.... Maar alleen business to business dacht ik. Je kan er een mailtje aan wagen...
Tnx, ik heb ze gemaild :)
Opzich mooi chipje, maar erg lastig te solderen..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Pagina: 1