Mevrouw Woltjer en de heer Reijerman zijn m.i. nieuwe crewleden. Daar waar Robert Bouma/rob_erwt uitgebreid is aangekondigd (geen antwoord op mijn HP Workstation OS-vraag trouwens
), zie ik dat bij anderen niet. Is hier een bepaald beleid in?
Aangezien je als gebruiker bijna niets met beiden te maken hebt, in tegenstelling tot mods worden ze niet aangekondigd 
Robbert was een uitzondering, die voorstelposting was geheel op eigen initiatief van sillverstorm
Al houdt niemand je tegen om soortgelijke interviews met beiden te houden en ergens op het forum te publiceren
Robbert was een uitzondering, die voorstelposting was geheel op eigen initiatief van sillverstorm
Al houdt niemand je tegen om soortgelijke interviews met beiden te houden en ergens op het forum te publiceren
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Robert was voorgesteld door een gebruiker en heeft als devver ook wel wat te maken met het forum. Jolanda en Dimitri daarentegen zijn in dienst voor de FP en hebben verder bar weinig te maken met GoT
The devil is in the details.
Ik heb Robert geinterviewd als nieuwsgierige user. Dit vond ik heel leuk en ik denk dat het een mooi interview geworden is. Ik zou de andere nieuwe crewleden ook wel willen interviewen. Zij doen immers ook belangrijk werk. Maar ik wil eerst weten of de t.net-crew het goed vind dat ik de intervieuws afneem en dan vervolgens post.
Nu ik weet dat er blijkbaar belangstelling voor meer interviews zijn, ga ik even een mailtje sturen. Het is natuurlijk ook van belang dat de personen zelf accoord gaan met het interview.
Nu ik weet dat er blijkbaar belangstelling voor meer interviews zijn, ga ik even een mailtje sturen. Het is natuurlijk ook van belang dat de personen zelf accoord gaan met het interview.
[ Voor 1% gewijzigd door silverstorm op 27-02-2007 20:23 . Reden: het is interview ]
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Toch vind ik een MEDje vook voor nieuwe FP-crew wel op zijn plaats. We proberen toch 1 site te zijn?
* P_de_B heeft ook nooit een MEDje gehad
* P_de_B heeft ook nooit een MEDje gehad
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Interviewen?silverstorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:
Ik heb Robert geinterviewd als nieuwsgierige user. Dit vond ik heel leuk en ik denk dat het een mooi interview geworden is. Ik zou de andere nieuwe crewleden ook wel willen interviewen. Zij doen immers ook belangrijk werk. Maar ik wil eerst weten of de t.net-crew het goed vind dat ik de intervieuws afneem en dan vervolgens post.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
MED hoeft niet per se, maar een .plan zou leuk zijn, ook al is het maar eentje voor de hele blauwe meut die er de laatste tijd bijgekomen isP_de_B schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:02:
Toch vind ik een MEDje vook voor nieuwe FP-crew wel op zijn plaats. We proberen toch 1 site te zijn?
* P_de_B heeft ook nooit een MEDje gehad![]()
The devil is in the details.
Jot! Ik heb errug genoten van de tweegesprekken. More is welkom!silverstorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:
[...]
Nu ik weet dat er blijkbaar belangstelling voor meer intervieuws zijn, [...]
Dat vind ik nou ook. Allemaal tweakers.net.P_de_B schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:02:
* P_de_B heeft ook nooit een MEDje gehad![]()
[ Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 27-02-2007 20:05 ]
Euh, de bestaande crew niet dan?silverstorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:
Ik zou de andere nieuwe crewleden ook wel willen interviewen. Zij doen immers ook belangrijk werk.
Ik zou niet weten waarom er geen toestemming voor gegeven zou worden, zolang het met mate gebeurd denk ik dat het best een leuke inkijk kan betekenenMaar ik wil eerst weten of de t.net-crew het goed vind dat ik de intervieuws afneem en dan vervolgens post.
Misschien is het ook wel leuk om de bestaande crew ook te interviewen, maar ik focus mij eerst even op de nieuwe crew.
Ik wil gewoon geen problemen met de t.net-crew of binnen de crew problemen veroorzaken. Daarom lijkt mij het gepast om even toestemming te vragen aan de groene heren.Ik zou niet weten waarom er geen toestemming voor gegeven zou worden, zolang het met mate gebeurd denk ik dat het best een leuke inkijk kan betekenen
Het sysadmin irc-cafe
't Is ook wel handig voor de tijdlijn als er op de één of andere manier aankondigingen van komen (de blauwen staan er toch ook tussen). Ik kan dat niet bijhouden. NMe dan wel, maargoed die is zo lui als 't maar kan.
[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 27-02-2007 20:37 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Ik heb ons grote groene opperhoofd gevraagd te reageren op je vraagsilverstorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:21:
Ik wil gewoon geen problemen met de t.net-crew of binnen de crew problemen veroorzaken. Daarom lijkt mij het gepast om even toestemming te vragen aan de groene heren.
Dank je smartdodo. Ik had net een mailtje gestuurd naar info@bekenddomein.net gestuurd. Misschien is het handiger om het per mail af te handelen.SmartDoDo schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:56:
Ik heb ons grote groene opperhoofd gevraagd te reageren op je vraag
Het sysadmin irc-cafe
Ter info, in principe zijn interviews geen probleem. Voor details verwijs ik je inderdaad even naar de mailbox.silverstorm schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:05:
[...]
Ik had net een mailtje gestuurd naar info@bekenddomein.net gestuurd.
Dan wachten we in spanning af wat er gaat komen
Je moet bedenken dat alhoewel we wel één site zijn, het publiek van beide onderdelenden denk ik niet echt volledig gemengd isP_de_B schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:02:
Ik krijg van de blauwen ook geen heads-up ofzo hoor, ik vang hooguit eens wat op als ik per ongeluk Tweakers.net Crew open klik.Cyphax schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:37:
't Is ook wel handig voor de tijdlijn als er op de één of andere manier aankondigingen van komen (de blauwen staan er toch ook tussen). Ik kan dat niet bijhouden. NMe dan wel, maargoed die is zo lui als 't maar kan.
Ideeën voor uitbreidingen op de tijdlijn zijn altijd welkom overigens, doe maar via DM als je wat weet.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1