Toon posts:

[Vista] Waar schrijft windows cookies weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in internet explorer (IE7) op een formulier (website) waarop ik mijn inlognaam en wachtwoord moet invullen, het checkboxje aanvinken die me automatisch inlogd bij elk bezoek. Ik kan dat boxje wel aanvinken maar dan gaat ie iedere keer als ik weer op de site kom vragen om opnieuw in te loggen. Gebruikersnaam en pass onthoudt ie wel, maar ik wil gewoon ingelogd blijven.

Nu vraag ik me af welke registersleutel dit kan zijn (internet explorer is het niet, gebeurd niks bij).

Iemand die mij kan helpen?

alvast bedankt!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:46
Cookies staan in C:\Users\<naam>\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies en de subfolder 'low'.

Ik heb trouwens hetzelfde probleem als jij bij sommige sites, zal eens kijken of ik iets kan ontdekken.

edit:
Ik zie de cookies wel staan van de site (en ze worden ook opnieuw aangemaakt als ik ze weggooi), maar op de een of andere reden werkt het voor die site onder Vista niet om mij automatisch in te loggen. Andere vergelijkbare sites werken wel goed.

[ Voor 38% gewijzigd door sewer op 27-02-2007 19:59 ]

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Een vraagje, heb je die sites ook getest met een andere browser zoals Firefox of Opera?
Heb je dan ook last van niet ingelogd blijven :?

Test dat eens, dit kan ook liggen aan IE7 security instellingen.
Gaat het wel goed met Firefox en niet met IE7 met verlaagde security instellingen, dan ligt het aan de website.

offtopic:
F_J_K :w

[ Voor 3% gewijzigd door aReaRe op 28-02-2007 10:13 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een vraagje, heb je die sites ook getest met een andere browser zoals Firefox of Opera?
En als het ook daar fout gaat, wil je ook even kijken of datum&tijd goed staan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)