Ik heb sinds gister mijn iPod weergekregen van de maker, leeg
Oftewel, ik moet weer al mijn muziek er op zien te krijgen. Nu had ik echter de iPod gevuld met muziek van een andere computer. Oftewel ik moest bij het importeren van mijn m3u-playlist al mijn mp3's voorzien van nieuwe id3-tags en albumcovers. Na een paar uur bezig te zijn met dit werkje wou ik even stoppen. Ik heb dus mijn libary opgeslagen.
Nu open ik die libary weer, maar opeens kan hij alle bestanden in mijn libary niet meer vinden? Bij sommige nummers staat er een uitroeptekentje voor, bij anderen komt dat uitroeptekentje er wel als ik er op klik. Maar hij vindt gewoon geen 1 nummer weer...
Wat moet ik nu doen om alles weer met id-tags en al in mijn libary te krijgen? HELP!
Nu open ik die libary weer, maar opeens kan hij alle bestanden in mijn libary niet meer vinden? Bij sommige nummers staat er een uitroeptekentje voor, bij anderen komt dat uitroeptekentje er wel als ik er op klik. Maar hij vindt gewoon geen 1 nummer weer...
Wat moet ik nu doen om alles weer met id-tags en al in mijn libary te krijgen? HELP!