HDTV of DigiTV op PC

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• earithramir84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08-2025

earithramir84

Programming for life

Topicstarter
Heb mijn "oude hardware" bij elkaar geschrapt en er maar een htpc van gemaakt omdat je voor een 7800gtx top niks meer terug krijgt en ik er 600 euro voor betaald heb een jaar geleden ongeveer..
maar effe terug naar eht topic..
ik heb er een tv kaart in zitten die niet ondersteund word door media center als tuner..
nu heb ik thuis digiTV maar dit werkt toch via een id-kaart ofzo (??)
Mijn vraag is heeft iemand ervaring met digiTV kaarten of HD-TV kaarten en hoe gaat dit precies werken?
Zo heb ik ook wat gehoord over zogenaamde scaler kaarten.
Deze kaarten zouden het beeld moeten kunnen optimaliseren, dmv H3D, naar hd kwaliteit (720p).
Heeft er iemand ervaring met een van deze dingen, en wat zou je me kunnen aanraden.
ik wil dus eigenlijk een film kunnen opnemen op goede kwaliteit.
en als het kan digi of hd kwaliteit.

edit:
wat ik dus bedoel: als ik er een digiTV kaart indruk werkt dit dan meteen of moet ik deze registeren of iets dergelijks bij UPC, want een decoder zonder deze id kaart werkt niet ??

[ Voor 10% gewijzigd door earithramir84 op 27-02-2007 17:14 ]

I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Audio, Video & HiFi horen in dat subforum (wat je gevonden had als je op DTV en/of UPC gezocht had)
2) wat je ook had gevonden was dat UPC geen CAM-modules levert, dus dat deze feest niet door kan gaan.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.