[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
die moeten dat sowieso goedkeuren
Ik heb de DNS servers en het IP adres van m'n nieuwe server. Is er niets wat ik zelf kan doen?
[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 27-02-2007 16:11 ]
Dan kan inderdaad wel, maar one.com beheert mijn DNS, en ik wil juist dat midphase dat gaat doen, zodat ik ook de mail via hun kan laten lopen.
Het lijkt me trouwens dat je nieuwe hoster dit ook aan je had kunnen uitleggen.
Ik denk toch dat je nieuwe host de verhuizing moet aanvragen.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
als dit aan staat kan je het dus niet verhuizen, of pakt je oude hoster gelijk het domeinnaam weer terug.
opzich moet je nieuwe hoster het regelen, maar zelf een e-mailtje naar de oude met de vraag of hij 'gelocked' is kan natuurlijk geen kwaad.
Desnoods verhuizen als hij niet mee wil werken.
Je registreert (of hebt dat alpimsaint schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:12:
Mijn nieuwe host waagt zich dus duidelijk niet aan .nl domeinen, of weigert conctact op te nemen met sidn. Ik zal er dus zelf voor moeten zorgen dat de naamservers van mijn domein gewijzigt worden. Maar waar moet dat. Bij SIDN?
Je moet je nameservers wijzigen van je domein, dus bij wie denk je dat je moet zijn?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Je oude hosting provider kan goedkeuren of kan niets doen. In beide gevallen komt de domeinnaam erdoor (tenzij ze bezwaar maken, maar dat moet gegrond zijn).
Verder kan er dan niets mis gaan
/Edit: Of je domein inderdaad laten staan en DNS daar wijzigen. Maar dat doen sommige ISP's niet.
[ Voor 13% gewijzigd door jep op 28-02-2007 11:35 ]