Toon posts:

Waarde schatting Toshiba laptopke

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Stel ik zou mijn laptop op dit moment (proberen te) verkopen, wat denken jullie dat ik hiervoor nog zou krijgen

Type: Toshiba M70 148
Info: Nog iets minder dan een jaar garantie (gekocht vorig jaar -2006- in februari), zit dus 2 jaar garantie bij

Specs:
- Proc: Centrino 2.0 Ghz
- Rm: 1Gb
- Hd: 100Gb HD (5400rpm)
- Graka: Ati X700 Mobile (256mb dedicated)
- Screen: 15.4" (1280x800), geen dode pixels
- Battery: gaat een 2u mee (wear level: perfect in orde, volges mijne /proc in linux)
- Network: 10/100 Mbit (realtek dachtk), wireless
- overige: 3usb poorten, Firewire, SD-port, DVD-RW, goed onderhouden voor de rest
(software: Windows xp home lic)

Ben gewoon nieuwsgierig wat ik er nog zou voor krijgen, omdat ik van plan een lenovo'ke aan te schaffen... (Ik vrees alleen dat die specs tegewoordig niet zo veel meer zegge, nu iedereen core 2 duo's wilt, hoewel ze het volges mij nog ni echt nodig hebbe, ma soit, das slechts mijn gedacht). btw: ik heb er toen €1500 voor neergeteld.

Tnx voor de responses alvast!
Grtz

Verwijderd

Naar mijn bescheiden mening, 700-750€ maximum

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07-2025

Ale-Gu

'Eel Goe'

650-700

Hier zou uw advertentie kunnen staan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zie ook dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31" voor belangrijke tips enzo :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:58
Is het niet een idee om een regel ofzo te maken hiervoor? Want deze taxatietopics schieten uit de grond.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, vroeger was er ergens hier toch een plekje voorzien hiervoor, hoewel dit verdwenen is, want ik vond het alvast niet meer terug...
Maar idd, zo'n 'vast' topic ofzo, zou wel handig zijn

Verwijderd

of gooi het topic weer open en we zien wel welke idioot er wat roept.

dit is denk ik meer werk voor de mods, of er moet gewoon een regel komen dat taxatie topics niet meer mogen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:41:
Ja, vroeger was er ergens hier toch een plekje voorzien hiervoor, hoewel dit verdwenen is, want ik vond het alvast niet meer terug...
Maar idd, zo'n 'vast' topic ofzo, zou wel handig zijn
Topic is dichtgegaan omdat de taxateur ermee ophield en er geen nieuwe kandidaat was (schijnbaar)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:42:
of gooi het topic weer open en we zien wel welke idioot er wat roept.
Heel slecht idee :P als je een manier van slowchat/dubbelpost/oeverloos gehouwehoer wilt is het dat wel ;)
Ik heb het in de vorige delen gezien, het taxatietopic werkt, maar dan wel met strakke regels, anders wordt het werkelijk een ongelovelijke K*****zooi :P
dit is denk ik meer werk voor de mods, of er moet gewoon een regel komen dat taxatie topics niet meer mogen.
Mwah, mocht er behoefte zijn aan een nieuw centraal taxatietopic hoor ik dat vast wel van de mods en lijkt het me niet ondenkbaar dat er een vervolg zou kunnen komen als dat wenselijk is :P

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.