Ik lees eerst een WAV file en wil deze dan weer wegschrijven met pauzes erin. Nu gaat het goed als ik geen pauzes wegschrijf. De file wordt dan goed. Alleen bij pauzes komt er bij het stuk na de pauze een enorme ruis er overheen. Dit gebeurd tevens alleen bij de even stukken.
VB: Temp.wav
buf en SoundValue zijn beide van het type BYTE.
Pause geeft aan hoelang de pause moet zijn. En data is er alleen om een aantal seconden maar in te lezen en niet de hele file.
De uiteindelijke output is dus goed op het moment dat ik de regel RecStream.Write(SoundValue, 1); commentaar maak. Alleen ontbreek dan dus mijn pauze. Als hij wel gewoon wordt uitgevoerd krijg ik dus die ruis zoals in het voorbeeld.
VB: Temp.wav
Delphi: code
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| while j < ARepeatCount do begin while (i < ReadStream.Size) and (i < data) do begin ReadStream.Read(buf, 1); RecStream.Write(buf, 1); i := i + 1; end; i := 0; while l < pause do begin SoundValue := 0; RecStream.Write(SoundValue, 1); l := l + 1; end; l := 0; j := j + 1; end; |
buf en SoundValue zijn beide van het type BYTE.
Pause geeft aan hoelang de pause moet zijn. En data is er alleen om een aantal seconden maar in te lezen en niet de hele file.
De uiteindelijke output is dus goed op het moment dat ik de regel RecStream.Write(SoundValue, 1); commentaar maak. Alleen ontbreek dan dus mijn pauze. Als hij wel gewoon wordt uitgevoerd krijg ik dus die ruis zoals in het voorbeeld.