WIN2003 SBS Cals bijkopen

Pagina: 1
Acties:

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 12:16
Hallo allemaal,

ik heb op mijn werk een windows server 2003 small business server SP1 draaien en nu moeten daar licenties bij op.
Dit willen wij graag zelf aanschaffen (het is maar 1 licentie code invoeren),
nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om onderstaand product te gebruiken om de licentie te verhogen met 5 cals;

Microsoft Windows Small Business Server 2003 R2 Standar, 5 user(s), NL a € 400,00

ik weet namelijk niet of je cals los moet kopen of dat dit hetzelfde is als het standaard pakket inclusief cd`s.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37
Gewoon je leverancier bellen?

Volgens mij bestel je hierbij een nieuwe server + 5CALS. Dus niet wat je zoekt. Daarvoor heb je leveranciers die het je perfect kunnen uitleggen....

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 12:24

nIghtorius

Poef!

DarkFire schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:32:
Hallo allemaal,

ik heb op mijn werk een windows server 2003 small business server SP1 draaien en nu moeten daar licenties bij op.
Dit willen wij graag zelf aanschaffen (het is maar 1 licentie code invoeren),
nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om onderstaand product te gebruiken om de licentie te verhogen met 5 cals;

Microsoft Windows Small Business Server 2003 R2 Standar, 5 user(s), NL a € 400,00

ik weet namelijk niet of je cals los moet kopen of dat dit hetzelfde is als het standaard pakket inclusief cd`s.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Cals moet je apart bijkopen en daarbij zitten geen CD's bij.. 't is een oversized envelop met een papiertje erin waarop weer een "product-key" op staat. deze moet je invoeren in de Server Management Console bij licences.

Het product die je aangeeft is gewoon een Windows SBS 2003 R2 Standard pakket met 5 user(s). en is dus geen extra cals.

Zie hierboven.. gewoon even contact opnemen met je leverancier(s).

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 12:16
Bedankt voor jullie reactie,

ik stelde deze vraag omdat mij iemand had verteld dat het met dit ook kon en ik er niet zeker van was.
ondertussen heb ik contact opgenomen met de leverancier.

Verwijderd

DarkFire schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:25:
Bedankt voor jullie reactie,

ik stelde deze vraag omdat mij iemand had verteld dat het met dit ook kon en ik er niet zeker van was.
ondertussen heb ik contact opgenomen met de leverancier.
Misschien handig om nog even te vermelden wat die zei :)