Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleem.. ik heb 2 keer een goedkoop mp3 spelertje gekocht en daarop heb ik mijn headphone van koss (koss ur 20) aangesloten... naar enkele weken zijn beide mp3 spelers kapot gegaan, de headphones werden niet meer op beide kanalen aangestuurd (links & rechts)... op mijn stereo is er echter geen probleem met de koptelefoon en andere koptelefoons op mijn mp3 spelers doen het ook niet goed meer....

kan dit komen door de koss headphones, dat ze bijvoorbeeld niet geschikt zijn voor mp3spelers?

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 17:17
waarschijnlijk gewoon een brak plugje op je mp3 speler. als je daar dan een grote zware kwaliteits jackplug op zet kan het een beetje vervormen waarschijnlijk

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat zou idd kunnen gezien de prijs van de mp3 spelers :p maar als ik nu overweeg om een ipod te kopen, loop ik dat risico dan niet?

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 17:17
ik gebruik een sennheiser koptelefoon met goede kwaliteit jackplug (lees: groot en zwaar) op m'n ipod zonder problemen. dus ik denk dat bij jou de problemen ook opgelost zullen zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Matthijs B op 27-02-2007 14:41 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het komt vrij veel voor dat de jack plug stuk gaat bij goedkope mp3spelers. Dat hoor je heel vaak. Bij kwaliteitsspelers heb je dit veel minder, al kun je dit soort dingen natuurlijk niet uitsluiten.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:07
Ik heb het wel bij mijn Zen Micro gehad (ook wel kwaliteit MP3 speler), ook met zo'n grote, lompe plug. Maar dit was opzich wel opgelost door de connecter beter vast te solderen. Overigens heb ik er totaal geen last van bij mijn Zen Vision:M, maar dit is dan ook een 'kwaliteits' MP3 speler.

-- Offtopic --
Ik merk wel dat ik een Zen Vision heb, geluidskwaliteit is ook stukke beter dan PC, Zen Micro en cheap-ass Blokker dingen, zeker aan te raden een kwaliteits MP3 speler !!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De Zen Micro staat zo'n beetje bekend om de kapotte jack pluggen. Een tijd geleden stond het Zen Micro topic er vol mee. Lijkt me dat dat gewoon een productiefout was, aangezien ze het later opgelost schijnen te hebben.
Pagina: 1