Toon posts:

[ASP.NET C#] OnEnter event textveld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Gotters,

Ik ben met een asp.net c# project bezig waarbij ik in een textbox de enter wil opvangen zodat een button's onclick event afgaat. Daar heb ik de volgende code voor gevonden.

C#:
1
2
3
4
5
// Methode 1
this.txtUserName.Attributes.Add("onkeydown", "if(event.which || event.keyCode){if ((event.which == 13) || (event.keyCode == 13)) {document.getElementById('"+cmdLogin.UniqueID+"').click();return false;}} else {return true}; ");

// Methode 2
this.txtPassword.Attributes.Add("onkeydown", "if(event.which || event.keyCode){if ((event.which == 13) || (event.keyCode == 13)) {document.forms[0].elements['"+cmdLogin.UniqueID+"'].click();return false;}} else {return true}; ");

Bovenstaande code werkt prima in IE6/7, maar geeft in FF een foutmelding:

Error: document.getElementById("ctrlHTMLHeaderMedication:CtrlHTMLSearchInput1:cmdZoek") has no properties
Source File: http://localhost/MediqTransactie/hhbrowseproducts.aspx
Line: 1

Ik heb eerst methode 1 geprobeerd, daarna methode 2, maar dezelfde melding.

Hoe krijg ik dit aan de gang in FF?

Alvast bedankt.

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-10 11:58
Lijkt me meer iets in de trant van:
JavaScript:
1
2
if ((event.which && event.which == 13) || (event.keyCode && event.keyCode == 13))
  ...

Je controleert dan eerst of de propertie bestaat, en dan wat de waarde ervan is.

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27

mulder

ik spuug op het trottoir

En als je de ClientID gebruikt?

oogjes open, snaveltjes dicht