Toon posts:

van dvd naar WMV

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een swik dvd's voor onderwijs streamen. Dat streamen is me allemaal al gelukt middels tweakers. Echter het moeten allemaal WMV files zijn. Ik kan echter geen progjes vinden die dvd kan omzetten naar wmv en ook nog eens freeware zijn! En die progs die zeggen dat ze freeware zijn blijken bij het bij installeren toch niet freeware te zijn:-( ZIjn er andere mogelijkheden.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:57
Kijk eens op: www.videohelp.com :)

Verwijderd

Topicstarter
THNX ik heb een mooi freeware programma gevonden. Echter ik ben er achter gekomen dat je met het formaat WMV niet ver komt. Ik kan de dvd rippen en streamen. Echter de menu's geen niet mee en de verschillende taal instellingen van de dvd ook niet. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd? Wie heeft er een idee!

Kompas

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat klopt he; wat verwacht je dan; dat je de menu's ook kan streamen? :) Ook de taalinstellingen zullen lastig zijn; vooral als je subtitles wil meenemen zul je die er toch zelf weer onder moeten zetten. Gaat het om film-dvd's?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat blijkbaar niet. Ik had er niet bij stil gestaan.

Maar we hebben al iets anders bedacht. Nu gaat het goed.
Spider.007 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:19:
Dat klopt he; wat verwacht je dan; dat je de menu's ook kan streamen? :) Ook de taalinstellingen zullen lastig zijn; vooral als je subtitles wil meenemen zul je die er toch zelf weer onder moeten zetten. Gaat het om film-dvd's?