Norton Corporate blijft maar installen?

Pagina: 1
Acties:

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-07 08:08
Hoiz!

Bij het bedrijf waar ik werk maken we gebruik van Norton Corporate 9. De client pc's zijn aangemeld op de lokale server, waar tevens een Active Directory (W2k3) draait. Nu hebben we sinds 2 dagen problemen dat bij het inloggen er direct daarna installatie vensters van Norton in beeld verschijnen. Het lijkt alsof hij nog bepaalde dingen aan het installeren is, want er loopt een balk vol. Wanneer deze vol is verdwijnt de installer en direct erna komt er weer een volgende. Ik krijg er in totaal 15 te zien, daarna houdt het op. Echter, wanneer ik met de rechtermuis op een bestand klik, komen ze weer in beeld :?.

We maken gebruik van zwevende profielen, en wanneer ik inlog met administrator rechten krijg ik helemaal niks. Wanneer ik inlog met "gebruikers" rechten begint het gedonder weer. Ik heb ook al lokaal de gebruiker administrator rechten gegeven, en dan inloggen als de gebruiker maar dat lost ook niets op.

Wat ik heb geprobeerd:

- Norton opnieuw installeren
- Gebruiker administrator rechten geven
- Installatie afgemaakt

Iemand die iets weet?

• Drareg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06-2025
Wat staat er in je eventlog (met name application) geen entry's met gele driehoekjes van het moment dat de gebruiker inlogt??

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-07 22:02
Zou het niet kunnen dat iemand een msi pakket via Group Policy gedistributeerd heeft? Ik zou iig even group policy's nakijken misschien dat hier ergens iets in staat dat niet klopt. (onder software installation dan..)

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-07 08:08
Staat niks in de policies, net gekeken.. Moet wel zeggen dat het niet op alle computers is, maar op ongeveer de helft ervan. Zal zo eens in de logging kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door knarfyboy op 27-02-2007 13:05 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 12:15
Vraag eens je resultant set of policies o.i.d. op waar je kan zien welke policies er geapplied worden op deze groep computers.