Acer 5102WLMI driver probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• NilsPils
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01 16:08
Ik heb deze laptop sinds gisteren gekocht met standaard windows mediacenter erop. Ik ben direct overgestapt naar Windows Vista Ultimate (hij zou Vista capable zijn).
Echter krijg ik bij apparaatbeheer een melding over niet goed geinstalleerde " PCI FLASH memory". Ik heb geen flauw idee wat dit inhoud en op google vind ik hier niets over. Is dit misschien een bekend probleem onder jullie? Is het uberhaupt wel een probleem, want voor zover ik weet werkt alles naar behoren.

Specs:

Acer Aspire 5102WLMI
AMD64 Turion X2 1.6ghz
120gb hdd
512mb ddr2
Windows Vista Ultimate

• NilsPils
Tevens heb ik een probleem dat Windows Live Messenger niet werkt. Heb het al opnieuw proberen te installeren en wat met patches liggen kloten; tijd en datum opnieuw ingesteld,..maar niets helpt. Als ik msn wil openen gebeurt er gewoon niets. Ik kan er dus klikken wat ik wil, zonder dat ik een foutmelding of iets krijg. Als ik dan bij Taakbeheer kijk zie ik wel dat er veel Processen "msnmsgr.exe" draaien,..ik snap er geen hol van:S

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
NilsPils schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:07:
Tevens heb ik een probleem dat Windows Live Messenger niet werkt. Heb het al opnieuw proberen te installeren en wat met patches liggen kloten; tijd en datum opnieuw ingesteld,..maar niets helpt. Als ik msn wil openen gebeurt er gewoon niets. Ik kan er dus klikken wat ik wil, zonder dat ik een foutmelding of iets krijg. Als ik dan bij Taakbeheer kijk zie ik wel dat er veel Processen "msnmsgr.exe" draaien,..ik snap er geen hol van:S
http://forums.microsoft.c...x?PostID=1241475&SiteID=1

• NilsPils
Ik geloof niet dat het daarmee te maken heeft, omdat ik niet zoon melding krijg. Ik klik en er gebeurt gewoon totaal niets. Zelfs niet heel even een pop-up van msn.
Maar ik ga het wel even proberen!! Bedankt voor de tip!

• NilsPils
werkte niet,...

• NilsPils
Ik heb Vista opnieuw geinstalleerd omdat ik dacht dat het een installatiefoutje was. Hij deed het meteen perfect. Echter, nadat ik een windows update had gedaan, kwam mijn probleem weer terug. Ik heb nu systeemherstel gedaan van vóór de updates en nu werkt het weer. Het ligt dus aan de updates, ik weet alleen niet precies welke,..

• NilsPils
Hij mag dicht hoor :D

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:21

Thandor

SilverStreak

Dan gaat het topic bij deze op slot. Overigens horen probleemtopics niet in CSL thuis. Al helemaal niet als het een driver probleem betreft. Dat is nl. software en hoort dus überhaupt niet in de hoofdgroep Harde Waren maar in Softe Goederen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.