Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Ik ben van plan een nieuwe mobiel aan te schaffen, en ga niet zitten w88 op de N95, duurt me te lang! Nu zit ik te twijfelen tussen de N73 en de N80, dus kom maar op met jullie ervaringen met de N73 en/of N80!! (mijn voorkeur gaat momenteel nog uit naar de N73)

Bedankt voor jullie moeite!!

Bas.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:47
zijn genoeg topics te vinden op GOT lijkt mij zo.

Het Nokia N80 Topic Deel 6 N80
Het Nokia N73 Topic Deel 5 N73

A Soldiers manual and a pair of boots.

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Omdat er zóveel over te vinden is (te veel om allemaal door te lezen) wil ik gewoon een soort 'vergelijking' waarbij de grootste en belangrijkste verschillen tussen de twee genoemd worden!
Vind op alle sites namelijk verschillende specs per telefoon, dus wil betrouwbare verschillen tussen de twee, niet de uitgebreide specs per telefoon!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

BvdH schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:22:
Omdat er zóveel over te vinden is (te veel om allemaal door te lezen) wil ik gewoon een soort 'vergelijking' waarbij de grootste en belangrijkste verschillen tussen de twee genoemd worden!
Vind op alle sites namelijk verschillende specs per telefoon, dus wil betrouwbare verschillen tussen de twee, niet de uitgebreide specs per telefoon!
alles wat je wilt weten

Bears and Bulls

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik wil ook weleens wat maarja...

Gewoon zelf uit gaan zoeken qua hoe of wat! Wij zijn geen hulpdienst hier op GoT ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
BvdH schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:22:
Dus je wil graag dat iemand anders hier voor jou de verschillen op gaat zoeken die jij wil weten? :?

Probeer voor de specs ook eens www.nieuwemobiel.nl, verder zul je toch echt je eisen na moeten gaan en kijken of je deze in de toestellen terug kunt vinden.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zo moeilijk is het toch niet om door de specificaties van beide toestellen naast elkaar te leggen de verschillen te bepalen?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die beide toestellen in hun bezit hebben en waardevollere informatie kunnen verstrekken dan je zelf zou kunnen vinden.
Hoewel ik begrijp dat het lastig is om een telefoon te kiezen (je bent niet de enige die daarmee zit) is dit toch niet de bedoeling van dit forum.
Stel je voor dat iedereen die voor een vergelijkbare keuze staat een topic opent, dan zou het aantal topics in dit subforum exponentieel stijgen. Daarom staan we dergelijke vergelijkingstopics niet toe.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.