Weet iemand hoe t komt dat als ik een Mpeg2 bestandje (gemaakt door Pinnacle) afspeel op media player (11) dat het beeld dan zwart wit is ipv kleur??
Verwijderd
Ja hebt een zwartwit monitor.
Serieus : moeten wij nu gaan gissen hoe je config eruit ziet ofzo
Serieus : moeten wij nu gaan gissen hoe je config eruit ziet ofzo
Probeer eens met een andere player, Intervideo WinDVD of zoiets. Zal wel een gevalletje van missende codecs o.i.d. zijn.
Codec die mist?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Probeer de VLC player, die heeft z'n eigen MPEG2 codec. Kun je ff uitvinden of het aan codecs of videodrivers of WMP11 of weet ik wat ligt
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Kijk courage, zo kan het dus ook
Ik heb een 19" crystalbrite monitor van Acer dus daar ligt t niet aan.
Andere filmpjes speelt ie ook gewoon goed af dus zal wel aan de codecs liggen dan.
Igg bedankt allemaal!
Andere filmpjes speelt ie ook gewoon goed af dus zal wel aan de codecs liggen dan.
Igg bedankt allemaal!
Verwijderd
Tja ze zijn het al te lang gewend hiero denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:43:
Kijk courage, zo kan het dus ook![]()
Igg bedankt allemaal!
Maar het zou toch echt handiger zijn geweest als je wat meer info had gepost, welke codecs je hebt, systeemspecs, etc etc. Wat je ook allemaal elders had kunnen lezen.
En nee natuurlijk ligt het niet aan je monitor....
Pagina: 1