Toon posts:

Speedlinq activeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar weken geleden een abonnement bij Speedlinq aangevraagd. De kosten van modem (69,-) en aansluitkosten (89,-) evenals eerste abonnementsgeld is door Speedlinq al van mijn bankrekening afgeschreven. Helaas heb ik het installatiepakket en modem nog niet ontvangen.

Ik had nog een splitter en Thomson speedtouch 330 usb modem liggen en heb dit aangesloten. Het internetsignaal lampje blijft echter knipperen.

weet iemand of ik de installatie cd van speedlinq nodig heb om de verbinding te kunnen activeren of moet de adsl verbinding met een ander adsl modem ook kunnen werken zonder activering?

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:25

McMiGHtY

- burp -

Je moet even bellen met de servicedesk van ze (0,70 Euro per minuut) want ze zullen wel weer eens wat vergeten zijn.

Bij mij net zo trouwens. Keurig de 69 euro van het modem eraf, afsluitkosten etc. en op een mooie dag opeens geen verbinding meer met m'n oude provider. Ik die bellen, blijk ik afgesloten te zijn.

Ik speedlinq gebelt, is er wat fout gegaan met het bestellen van het modem.
Oftewel, als je er niet achteraan belt, dan krijg je je nieuwe modem nooit.

Voorzover enige frustraties over Speedlinq.

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45
Wie welke provider heb je je Speedlinq abo ? Ik heb 'm via KPN, en heb vandaag met succes verbinding gekregen via m'n oude Speedtouch USB. Even hier de laatste driver downloaden (in mijn geval Windows RFC1483) en tijdens de installatie als ISP Tiscali/BabyXL kiezen (gebruiken zelfde VCI/VPI settings).

[ Voor 7% gewijzigd door Nielson op 27-02-2007 21:41 ]

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
in het speedlinq topic vind je de instellingen van de modem. dan moet je gewoon gebruik kunnen maken van je internet verbinding. Bij mij duurde het ook een hele tijd voordat de modem werd opgestuurd. Doordat de standaard modem toen niet meer leverbaar was heb ik de wireless multi pc modem ontvangen voor dezelfde prijs. en als compensatie nog een sweex webcam kado erbij. en de eerste maand geen abbo kosten hoeven betalen, dus wel nette service.

maargoed ff ontopic. wat bedoel je met activeren? Modem instellen?

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:39:
Wie welke provider heb je je Speedlinq abo ? Ik heb 'm via KPN, en heb vandaag met succes verbinding gekregen via m'n oude Speedtouch USB. Even hier de laatste driver downloaden (in mijn geval Windows RFC1483) en tijdens de installatie als ISP Tiscali/BabyXL kiezen (gebruiken zelfde VCI/VPI settings).
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb Speedlinq op het netwerk van BBned. Waar precies kan ik de modeminstellingen vinden? heb je een directe link?

alvast bedankt

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
een beetje zelf op op onderzoek uit kan geen kwaad :/ maargoed;
Instellingen ADSL Tiscali Netwerk:
Encapsulation = LLC
VPI/VCI = 0/34

Instellingen ADSL BBned Netwerk:
Encapsulation = LLC
VPI/VCI = 0/35

Instellingen ADSL KPN Netwerk:
Encapsulation = LLC
VPI/VCI = 0/34
Uit het speedlinq topic! Zoals Rockafello in de post boven je zei.
Pagina: 1