Hey, Ik ben bezig met een script voor het updaten van een aantal gegevens. dit script werkt perfect alleen weet ik niet hoe ik de update ook zo kan laten werken dat mijn plaatjes gewijzigd worden. Ik heb al wat geprobeert maar blijf dezelfde melding krijgen.. die van error bij uploaden plaatje.
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hieronder de code:
Alvast bedankt!!!
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hieronder de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
| case "bedrijf_wijzigen": $gebruikModule = "modules/bedrijf_wijzigen.php"; if ( $_POST['submit'] != '' ){ $foto = $_POST['foto']; $logo = $_POST['logo']; $onderschrift_foto = $_POST['onderschrift_foto']; $bedrijfsnaam = $_POST['bedrijfsnaam']; $activiteiten = $_POST['activiteiten']; $contactpersonen = $_POST['contactpersonen']; $aantal_medewerkers = $_POST['aantal_medewerkers']; $tekstvlak = $_POST['tekstvlak']; $adres = $_POST['adres']; $postcode = $_POST['postcode']; $extra1 = $_POST['extra1']; $extra2 = $_POST['extra2']; $telefoonnummer = $_POST['telefoonnummer']; $faxnummer = $_POST['faxnummer']; $email = $_POST['email']; $website = $_POST['website']; $bedrijfid = $_POST['bedrijfid']; $sql = "update bedrijven set foto = '$_POST[foto]', logo = '$_POST[logo]', onderschrift_foto = '$_POST[onderschrift_foto]', bedrijfsnaam = '$_POST[bedrijfsnaam]', activiteiten = '$_POST[activiteiten]', contactpersonen = '$_POST[contactpersonen]', aantal_medewerkers = '$_POST[aantal_medewerkers]', tekstvlak = '$_POST[tekstvlak]', adres = '$_POST[adres]', postcode = '$_POST[postcode]', extra1 = '$_POST[extra1]', extra2 = '$_POST[extra2]', telefoonnummer = '$_POST[telefoonnummer]', faxnummer = '$_POST[faxnummer]', email = '$_POST[email]', website = '$_POST[website]' WHERE `bedrijfid` = '$_POST[bedrijfid]'"; mysql_query($sql); $target_path1 = "/home/vandenberg.nl/www/vbc/foto/"; $target_path = $target_path1 . basename( $_FILES['foto']['name'] ); $extensie = pathinfo($target_path); $extensie = $extensie['extension']; $target_path = $target_path1 . $_POST['bedrijfid'] . '.' . $extensie; if( move_uploaded_file($_FILES['foto']['tmp_name'], $target_path)) { } $target_path1 = "/home/vandenberg.nl/www/vbc/logo/"; $target_path = $target_path1 . basename( $_FILES['logo']['name'] ); $extensie = pathinfo($target_path); $extensie = $extensie['extension']; $target_path = $target_path1 . $_POST['bedrijfid'] . '.' . $extensie; if( move_uploaded_file($_FILES['logo']['tmp_name'], $target_path)) { } else { echo "There was an error uploading the file, please try again!"; } $gebruikModule = "modules/bedrijf_toevoegen2.php"; } break; |
Alvast bedankt!!!