Telfort Unlimited

Pagina: 1
Acties:
  • 2.990 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aanstaande donderdag komt Telfort met een nieuwe abonnementsvorm. Naar wat ik heb begrepen kun je dan 'onbeperkt' bellen. Allemaal onder de noemer Telfort Unlimited. Telfort heeft al een teaser op de website www.heelnederlandbereidtzichvoor.nl

Aangezien ik op korte termijn een nieuw abonnement af moet gaan sluiten ben ik natuurlijk erg benieuwd naar deze optie. En natuurlijk de adders onder het gras!

Is hier toevallig al iemand die meer info heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Inmiddels meer info gevonden :)
Onbeperkt bellen met Telfort

Telecomaanbieder Telfort heeft dinsdag een ongebruikelijke stap gezet. Voor 18 euro per maand onbeperkt bellen.

Telfort introduceert 1 maart Telfort unlimited. Met deze nieuwe abonnementsvorm belt de klant voor een vast bedrag van 18 euro per maand onbeperkt naar alle vaste nummers en andere mobiele klanten van Telfort.

Het bedrag van 18 euro komt -niet toevallig- vrijwel overeen met het KPN-Bel-Basisabonnement voor een vaste aansluiting.

Voor Telfort-klanten die overschakelen op Unlimited betekent het dat ze ruim 8 miljoen nummers kunnen bellen. Overal in Nederland, 24 uur per dag, 7 dagen in de week, ongeacht waar ze zijn als ze bellen.

,,En dan maakt het niet uit of je overdag even belt om een restaurant te reserveren of ’s avonds 3 uur bijkletst met een vriendin. Ongeacht of je thuis of in de trein bent, op je werk, op een terrasje of ergens anders, " aldus Marco Visser, algemeen directeur van Telfort.

Telfort Unlimited is af te sluiten voor 12, 18 of 24 maanden. De kosten zijn 18 euro per maand en daarvoor bel de Telfortklant onbeperkt naar circa 6 miljoen vaste telefoonnummers en circa 2 miljoen Telfort klanten. Diensten zoals servicenummers, klantenservice en voicemail zijn uitgesloten. Bellen naar klanten van andere mobiele aanbieders kost 18 cent per minuut. Er zit geen gratis telefoon bij dit abonnement.

Sms’jes bedragen 18 cent per bericht. Het is mogelijk om een van de al bekende sms-bundels erbij aan te schaffen.
Van de website van het AD.

Dus eigenlijk alleen een alternatief voor de vaste lijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 23:43
En omdat steeds meer mensen 'onbeperkt' naar vast kunnen bellen via hun mobiel, doen steeds meer mensen de vaste lijn de deur uit, en moet je steeds vaker naar mobiel bellen voor idioot hoge tarieven (18cpm!!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ze hadden al ooit eens zo'n dergelijk iets, "samenbellen" Wat heb je deraan als je alleen naar telfort nummers kan bellen en vast (ik bel nooit naar vast, iedereen die ik ken heeft een gsm) bij andere providers kan je dat soort "blox" er al gewoon op kan zetten voor een stuk lagere bedragen. Daarbij zul je nogeens een sms bundel erbij moeten nemen. Het is handig als jij en je vriendin bijvoorbeeld allebij telfort hebben. Anders zie ik het nut er niet van in. Vodafone heeft blox voor onbeperkt bellen naar vast, en kpn heeft bellen naar vast in een omtrek van 100 meter om je huis. Genoeg alternatieve. Waarom zou je dan in hemelsnaam kiezen voor telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:41
darkdesign schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:07:
Ze hadden al ooit eens zo'n dergelijk iets, "samenbellen" Wat heb je deraan als je alleen naar telfort nummers kan bellen en vast (ik bel nooit naar vast, iedereen die ik ken heeft een gsm) bij andere providers kan je dat soort "blox" er al gewoon op kan zetten voor een stuk lagere bedragen. Daarbij zul je nogeens een sms bundel erbij moeten nemen. Het is handig als jij en je vriendin bijvoorbeeld allebij telfort hebben. Anders zie ik het nut er niet van in. Vodafone heeft blox voor onbeperkt bellen naar vast, en kpn heeft bellen naar vast in een omtrek van 100 meter om je huis. Genoeg alternatieve. Waarom zou je dan in hemelsnaam kiezen voor telfort?
Hier een paar redenen:
Vodafone: je moet een abo hebben (is al duur), blox kost je nog eens 20,- en het is niet onbeperkt (het zijn maar 1000 minuten).
KPN: abo vereist (niet goedkoop), kost 7,50 extra en je betaald alsnog voor bellen naar mobiel en vaste nummers, kan alleen maar thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Voor mij niet rendabel, bellen naar vast is natuurlijk leuk, maar naar Telfort mensen...
Pff zijn misschien 2/3 vrienden van de pff 40/50 mensen die ik regelmatig bel die Telfort hebben :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Niet online
Het Telfort netwerk wordt toch binnenkort afgesloten? Ik dacht dat ook het merk Telfort daarmee zou verdwijnen. Ik heb een Telfort, en enkele weken geleden ben ik overgezet op het KPN netwerk.

Hoe zit dit toch allemaal in elkaar? Ga je met dit nieuwe abonnement via het KPN netwerk bellen, of toch weer via Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 20:32
Als het Telfort netwerk gesloten gaat worden, lijkt het mij vrij logisch dat je dan via het KPN Netwerk belt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:41
robertpNL schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:43:
Het Telfort netwerk wordt toch binnenkort afgesloten? Ik dacht dat ook het merk Telfort daarmee zou verdwijnen. Ik heb een Telfort, en enkele weken geleden ben ik overgezet op het KPN netwerk.

Hoe zit dit toch allemaal in elkaar? Ga je met dit nieuwe abonnement via het KPN netwerk bellen, of toch weer via Telfort.
Met elk Telfort abo ga je binnenkort via KPN bellen, ongeacht wanneer hij aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:14

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja en het merk blijft gewoon los bestaan. Het heet dus gewoon Telfort en is echt een ander merk dan kpn (net als Hi zegmaar, maar dan minder actief als 'van kpn" gemarked)

[ Voor 61% gewijzigd door JvS op 27-02-2007 14:56 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:42

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ik ben toch blij dat ik een half jaar geleden mijn samenbellen abonnement voor 2 jaar verlengd heb. Met Telfort Samenbellen 500 kreeg je 500 belminuten naar Telfort nummers en vaste nummers, voor 12,50. Aangezien ik niet echt 8 uur per maand bel was dat voor mij net zo goed 'unlimited'. Toen ik voor het eerst over dit nieuwe abonnement las dacht ik dat het 'echt' unlimited zou zijn, naar alle nummers dus, en eventueel met sms'en erbij. Maar op deze manier is het eigenlijk een verkapte prijsverhoging. Samenbellen kostte als sim-only verlenging vaak maar 2,50 per maand..

Als je in de shop kijkt lijkt het er ook op alsof Telfort begint de kortingen op toestellen stop te zetten. De sim-only prijs voor een éénjarig abonnement is 18 euro per maand, wil je een toestel dan komt er minimaal 5 euro per maand bij. Bij gsmweb.nl doen ze het nog erger: in de nieuwsbrief van deze maand staat dat de Samsung D900 gratis is bij 2 jaar Unlimited, maar de abonnementskosten worden stiekem wel 25,95 per maand, in plaats van 15,95 voor sim only.

Nu alleen maar hopen dat ik mijn huidige abonnement ook daadwerkelijk mag behouden de komende anderhalf jaar :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Hertog schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:21:
Als je in de shop kijkt lijkt het er ook op alsof Telfort begint de kortingen op toestellen stop te zetten. De sim-only prijs voor een éénjarig abonnement is 18 euro per maand, wil je een toestel dan komt er minimaal 5 euro per maand bij. Bij gsmweb.nl doen ze het nog erger: in de nieuwsbrief van deze maand staat dat de Samsung D900 gratis is bij 2 jaar Unlimited, maar de abonnementskosten worden stiekem wel 25,95 per maand, in plaats van 15,95 voor sim only.
Waar denk jij dan dat het geld vandaan moet komen voor die toestellen? Die netwerken hebben echt geen geldboom in hun tuin. En alle netwerken hebben hun prijzen voor toestellen verhoogd sinds het nieuwe jaar, alleen dat valt niet zo op want ze doen het geleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

darkdesign schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:35:
[...]

Waar denk jij dan dat het geld vandaan moet komen voor die toestellen? Die netwerken hebben echt geen geldboom in hun tuin. En alle netwerken hebben hun prijzen voor toestellen verhoogd sinds het nieuwe jaar, alleen dat valt niet zo op want ze doen het geleidelijk.
Het was ook alleen een constatering. :) Er wordt al een tijdje geroepen dat die korting er 'een keer' uit gaan, en dit is de eerste keer dat het me opvalt. Een nieuw abonnement invoeren is ook een uitgelezen moment om dit te doen. Ik vind het alleen opmerkelijk dat voor een groot deel van de gebruikers de abonnementskosten óók omhoog gaan.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
JvS schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:55:
Ja en het merk blijft gewoon los bestaan. Het heet dus gewoon Telfort en is echt een ander merk dan kpn (net als Hi zegmaar, maar dan minder actief als 'van kpn" gemarked)
Jep Telfort blijft als bedrijf ook gewoon bestaan. Boven mijn loonstrookje staat nog steeds Telfort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het concept van Wireless Circle voor de studenten onder ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:16:
Het concept van Wireless Circle voor de studenten onder ons...
Bij Wireless Circle kun je niet naar vaste nummers bellen. Maar je betaald wel veel minder voor je abo. Tot vorig jaar betaalde ik zelfs niks waardoor ik voor het starttarief (6 cent) naar Telfort nummers kon bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Bij Wireless Circle kun je niet naar vaste nummers bellen. Maar je betaald wel veel minder voor je abo. Tot vorig jaar betaalde ik zelfs niks waardoor ik voor het starttarief (6 cent) naar Telfort nummers kon bellen :)
ja tegenwoordig idd niet meer, vroeger zaten de vaste nummers er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

robertpNL schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:43:

Toch jammer eigenlijk, ik vond het net zo prettig dat je via twee netwerken kon bellen en zo altijd bereik had. Vraag me trouwens af waarom dat gratis bellen niet óók geld naar KPN klanten dan, als het toch hetzelfde netwerk is. Wat gaan ze eigenlijk met al die masten en de rest van de infrastructuur van Telfort doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
interesse? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MintyDoerak op 01-03-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Hertog schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:40:
[...]
Vraag me trouwens af waarom dat gratis bellen niet óók geld naar KPN klanten dan, als het toch hetzelfde netwerk is.
[...]
Denk dat dat nou juist het onderdeel is waar ze dan winst op gaan maken ;)
Zie het zo: Er zijn veel meer kpn klanten dan telfort klanten. De kans dat jij naar een kpn klant belt is daarom veel groter en dat kost je dan gelijk alweer 18 (!) ct p/minuut, terwijl het hun dus geen extra geld kost :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
Hertog schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:40:
[...]

Toch jammer eigenlijk, ik vond het net zo prettig dat je via twee netwerken kon bellen en zo altijd bereik had. Vraag me trouwens af waarom dat gratis bellen niet óók geld naar KPN klanten dan, als het toch hetzelfde netwerk is. Wat gaan ze eigenlijk met al die masten en de rest van de infrastructuur van Telfort doen?
Een tijdje geleden heb ik ergens gelezen dat t-mobile de masten overneemt. En de reden waarom klanten niet gratis bellen hebben zoals unlimited is puur om het feit dat Telfort gewoon Telfort is en niet KPN. We zijn dan wel overgenomen maar het is nog steeds een eigen BV. Marco Visser (directeur telfort en kpn) heeft ook al gezegd dat het hoogwaarschijnlijk dit abbonementsvorm niet naar kpn gaat. (bron: artikel telegraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
miss_bleu schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:05:
[...]

Een tijdje geleden heb ik ergens gelezen dat t-mobile de masten overneemt. En de reden waarom klanten niet gratis bellen hebben zoals unlimited is puur om het feit dat Telfort gewoon Telfort is en niet KPN. We zijn dan wel overgenomen maar het is nog steeds een eigen BV. Marco Visser (directeur telfort en kpn) heeft ook al gezegd dat het hoogwaarschijnlijk dit abbonementsvorm niet naar kpn gaat. (bron: artikel telegraag)
U werkt bij Telfort? ;)

Ik moet het nog maar zien. Ik denk dat KPN nog even gebruik maakt van Telfort om te experimenteren. Maar ze zullen toch echt met meer moeten komen dan alleen een Unlimited abonnement. En als ik dan weer ergens anders lees dat de gratis voicemail op den duur misschien ook gaat verdwijnen dan is Telfort ook niet onderscheidend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
Timmey schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:14:
[...]

U werkt bij Telfort? ;)

Ik moet het nog maar zien. Ik denk dat KPN nog even gebruik maakt van Telfort om te experimenteren. Maar ze zullen toch echt met meer moeten komen dan alleen een Unlimited abonnement. En als ik dan weer ergens anders lees dat de gratis voicemail op den duur misschien ook gaat verdwijnen dan is Telfort ook niet onderscheidend meer.
Voor unlimited is de voicemail al niet meer gratis. Verder weet ik ook vrij weinig aangezien ik op de online afdeling werk krijg ik alleen zo af en toe een persbericht in mijn handen :)
Dus hoe het verder af gaat lopen met Telfort zullen we allemaal wel zien. Er word nu nog heel hard gestreden voor het merk en het bedrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

[...]

Een tijdje geleden heb ik ergens gelezen dat t-mobile de masten overneemt. En de reden waarom klanten niet gratis bellen hebben zoals unlimited is puur om het feit dat Telfort gewoon Telfort is en niet KPN. We zijn dan wel overgenomen maar het is nog steeds een eigen BV.
Qua bedrijvenscheiding snap ik het wel, maar als ik het zo lees is het technisch goed mogelijk omdat bellen op hetzelfde netwerk voordeliger is. Als ik het zo lees heeft unlimited alleen maar nadelen ten opzichte van Samenbellen, behalve voor die enkeling die meer dan 8 uur per maand naar Telfort nummers of vaste nummers belt. Het is duurder, voicemail en klantenservice zijn niet meer gratis, rekening ook niet meer, en echt meerwaarde zit er niet aan. Ik vrees dan ook dat mijn Samenbellen abonnement zijn anderhalf jaar niet meer vol mag maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Een toestel met Unlimited is mogelijk, je betaald hiervoor 5 of 10 euro extra, boven op de 18 euro
met 24 maanden krijgt de klant iets meer dan *200 euro korting op een toestel.

*exacte bedrag kan ik hier niet neerzetten

En ga geen fabeltjes vertellen over "masten over nemen", telfort dat afgesloten word? wie haald dat nou weer ergens vandaan??? :? :X Ze breiden juist uit!

Samenbellen is eruit, maar ze mogen geen voorwaardes verbreken

De doelgroep is mensen die veel naar vast bellen, en veel thuis zijn en mensen die geen duure simonly's willen dus gewoon ipv. de vaste lijn.
Hetzelfde geld voor mensen van Orange Unique / T-mobile Thuis, die qua beltarieven veel duurder uit komen!
Vergelijk eerst even voordat je conclusies trekt, 't is niet zo dat ik voor telfort hierzo reclame loop te maken, want ik vind het nog altijd een naaier streek dat ze nooit wat aan de klanten hebben gedaan die nooit nergens geen bereik hadden, en ze toch via de voorwaarde de mond hebben gesnoert.
Of belachelijke bedragen rekenende voor roaming in het buitenland

Dus alleen feiten en geen argumenten, zoals; het heeft alleen maar nadelen, je kijkt gewoon niet naar de doelgroep & feiten, dingen waar je nergens over weet als je dat soort dingen zegt

[ Voor 78% gewijzigd door Underworld op 01-03-2007 23:20 . Reden: kleine toelichting ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Underworld schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:05:
[...]
En ga geen fabeltjes vertellen over "masten over nemen", telfort dat afgesloten word? wie haald dat nou weer ergens vandaan??? :? :X Ze breiden juist uit!
[...]
O ja zeker dat het Telfort netwerk afgesloten!
Stap III
De komende weken zullen wij uw mobiele nummer afsluiten van het Telfort-netwerk en activeren op het KPN-netwerk. [...] Let op: u blijft klant van Telfort en blijft dus bellen tegen de u bekende Telfort tarieven en voorwaarden!
bron: http://www.telfort.nl/klantenservice/informatie/roaming/
Een toestel met Unlimited is mogelijk, je betaald hiervoor 5 of 10 euro extra, boven op de 18 euro
met 24 maanden krijgt de klant iets meer dan *200 euro korting op een toestel.

*exacte bedrag kan ik hier niet neerzetten
Die toestelkortingen slaan natuurlijk nergens op; Als je goed kijkt dan zie je dat je gewoon voor je mobiel betaalt, maar dan alleen in termijnen betaalt.
Voorbeeld: de E900 kost 10 euro per maand extra (24mnd abo) --> dus 240 euro totaal.
Bij Telecomadvies.nl betaal je 229 euro incl verzenden voor een E900.
[...]
De doelgroep is mensen die veel naar vast bellen, en veel thuis zijn en mensen die geen duure simonly's willen dus gewoon ipv. de vaste lijn.
Hetzelfde geld voor mensen van Orange Unique / T-mobile Thuis, die qua beltarieven veel duurder uit komen!
Vergelijk eerst even voordat je conclusies trekt, 't is niet zo dat ik voor telfort hierzo reclame loop te maken, want ik vind het nog altijd een naaier streek dat ze nooit wat aan de klanten hebben gedaan die nooit nergens geen bereik hadden, en ze toch via de voorwaarde de mond hebben gesnoert.
Of belachelijke bedragen rekenende voor roaming in het buitenland

Dus alleen feiten en geen argumenten, zoals; het heeft alleen maar nadelen, je kijkt gewoon niet naar de doelgroep & feiten, dingen waar je nergens over weet als je dat soort dingen zegt
Ik heb nu al zeker 2 jaar Telfort en heb nog nooit last gehad van geen bereik en dergelijken. Telfort was destijds een prijsvechter; Goeie cashbacks/toestelkortingen en lage abokosten. Dan kun je natuurlijk niet het bereik van KPN of Vodafone verwachten!

Als je in een dorpje woont, dan zou ik iig eerst een prepaid kaartje hebben gekocht alvorens een (2jarig) abonnement te nemen, zodat ik zeker zou weten wat ik kon verwachten.

Nu hebben ze dus beter bereik (KPN) en een andere doelgroep, maar waarom zou men dan Telfort nemen als de prijs gelijk is aan dat van KPN en Vodafone ? Deze 2 zijn immers veel bekender bij de massa om hun kwaliteit en Telfort, zoals je al zei, om haar slechte bereik (bij de mensen die in een dorp wonen). Mi ziet de massa de prijs nu alleen maar stijgen... (En dus vooral de mensen die al tevreden over Telfort waren!)

Weliswaar zijn de concurrenten misschien wat duurder, maar vergeet niet dat je bij Telfort dus geen mobiel er meer bij krijgt!

Ook de toestelkortingen bij andere abo's zijn sinds de overname door KPN flink afgenomen. Waarom nog Telfort nemen? Volgens mij geven Vodafone en KPN zelfs nog hogere toestelkortingen! :O

Conclusie:
Je hebt gelijk, ze richten zich nu op een compleet andere doelgroep, waardoor ze een hoop nieuwe klanten zullen werven, maar ook zeker een hoop zullen kwijt raken. We zullen zien hoe dit uitpakt voor telfort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
[...]

Kpn heeft zijn eigen actie's met onderandere Kpn zakelijk en Hi, ik zou het ook erg vreemd vinden als ze die abbonementsvorm zouden overnemen bij Kpn zakelijk en Kpn Hi, dan zouden ze zich in de vingers snijden met hun nieuwe "blox" die ze aan het invoeren zijn.

Verder zou T-mobile er wel op vooruitgaan met die extra masten, want het is nu maar bagger als ik het zo mag stellen, veel klanten in de winkel stappen ook over naar Kpn of Vodafone omdat daar de dekking gewoon veel beter is. De enigste die nog kiezen voor T-mobile zijn de mensen die "onbeperkt" willen internetten voor een vast bedrag per maand.

[ Voor 17% gewijzigd door darkdesign op 02-03-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

MyNameIs schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:41:
[...]

O ja zeker dat het Telfort netwerk afgesloten!

[...]

bron: http://www.telfort.nl/klantenservice/informatie/roaming/

[...]

Die toestelkortingen slaan natuurlijk nergens op; Als je goed kijkt dan zie je dat je gewoon voor je mobiel betaalt, maar dan alleen in termijnen betaalt.
Voorbeeld: de E900 kost 10 euro per maand extra (24mnd abo) --> dus 240 euro totaal.
Bij Telecomadvies.nl betaal je 229 euro incl verzenden voor een E900.

[...]

Ik heb nu al zeker 2 jaar Telfort en heb nog nooit last gehad van geen bereik en dergelijken. Telfort was destijds een prijsvechter; Goeie cashbacks/toestelkortingen en lage abokosten. Dan kun je natuurlijk niet het bereik van KPN of Vodafone verwachten!

Als je in een dorpje woont, dan zou ik iig eerst een prepaid kaartje hebben gekocht alvorens een (2jarig) abonnement te nemen, zodat ik zeker zou weten wat ik kon verwachten.

Nu hebben ze dus beter bereik (KPN) en een andere doelgroep, maar waarom zou men dan Telfort nemen als de prijs gelijk is aan dat van KPN en Vodafone ? Deze 2 zijn immers veel bekender bij de massa om hun kwaliteit en Telfort, zoals je al zei, om haar slechte bereik (bij de mensen die in een dorp wonen). Mi ziet de massa de prijs nu alleen maar stijgen... (En dus vooral de mensen die al tevreden over Telfort waren!)

Weliswaar zijn de concurrenten misschien wat duurder, maar vergeet niet dat je bij Telfort dus geen mobiel er meer bij krijgt!

Ook de toestelkortingen bij andere abo's zijn sinds de overname door KPN flink afgenomen. Waarom nog Telfort nemen? Volgens mij geven Vodafone en KPN zelfs nog hogere toestelkortingen! :O

Conclusie:
Je hebt gelijk, ze richten zich nu op een compleet andere doelgroep, waardoor ze een hoop nieuwe klanten zullen werven, maar ook zeker een hoop zullen kwijt raken. We zullen zien hoe dit uitpakt voor telfort :)
Een goed argument,

Sorry ik was nog niet op de hoogte van deze ontwikkeling, ik kreeg ook pas zaterdag als ex telfort klant nog een brief in de bus waar het idd ook in stond.
Wel is waar, blijft het merk Telfort behouden maar komt vrijwel iedere klant wat ik eruit begrijp op het Telfort/KPN netwerk, er komt nog wel Telfort of KPN in het beeld te staan of een combinatie ervan, wat ik begrepen heb.

idd, betaal je gewoon je toestel af en is de korting 240, maar uiteindelijk betaal je elk toestel/laptop/X360 af wat je in de winkel koopt.

Toestel kortingen; het is en blijft een feit dat de toestel kortingen flink zullen dalen in de toekomst, Telfort is hier weer een voorbeeld van, misschien tijdelijk (zie T-mobile die er mee in september begon en nu weer langzaam wat meer kortingen bied).

Voor de rest ben ik het wel met je verhaal eens.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Op het eerste gezicht lijkt dit een zeer interessant abonnement imo. Ik bel veel naar mensen met een Telfort abonnement. Met mijn huidige abonnement zit ik altijd boven de 60 euro per maand (T-Mobile Relax 400).

Maar als ik het goed begrijp, betaal je dus €18,- per maand voor het "onbeperkt" (FUP) bellen naar Telfort en naar alle vaste nummers. Bel je naar iemand met een T-Mobile, Orange of PietjeBellen, dan betaal je dus 18 eurocent per minuut?

Even een rekensommetje;

In de maand januari belt Flipje 1000 minuten naar een Telfort mobieltje en 500 minuten naar een vaste lijn. Daarnaast belt Flipje 100 minuten naar een Orange mobieltje.

Dan krijg je dus;

- 1500 minuten gratis, dus 18 euro
- 100 minuten * 18 eurocent = 18 euro

Je betaald dan intotaal € 36,- per maand (ervan uitgaand dat je geen SMS'jes verstuurd en je voicemail niet beluisterd :+). Jammer dat je dan geen 'gewone' belminuten hebt oid..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
NaZ- schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:28:
Op het eerste gezicht lijkt dit een zeer interessant abonnement imo. Ik bel veel naar mensen met een Telfort abonnement. Met mijn huidige abonnement zit ik altijd boven de 60 euro per maand (T-Mobile Relax 400).

Maar als ik het goed begrijp, betaal je dus €18,- per maand voor het "onbeperkt" (FUP) bellen naar Telfort en naar alle vaste nummers. Bel je naar iemand met een T-Mobile, Orange of PietjeBellen, dan betaal je dus 18 eurocent per minuut?

Even een rekensommetje;

In de maand januari belt Flipje 1000 minuten naar een Telfort mobieltje en 500 minuten naar een vaste lijn. Daarnaast belt Flipje 100 minuten naar een Orange mobieltje.

Dan krijg je dus;

- 1500 minuten gratis, dus 18 euro
- 100 minuten * 18 eurocent = 18 euro

Je betaald dan intotaal € 36,- per maand (ervan uitgaand dat je geen SMS'jes verstuurd en je voicemail niet beluisterd :+). Jammer dat je dan geen 'gewone' belminuten hebt oid..
Maar dan heeft flapje (waar je naartoe belt) zijn nummer overgezet van telfort naar vodafone, en bel je dus tegen het tarief van 18 cent per minuut zonder dat je dat in de gate hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

De enigste die nog kiezen voor T-mobile zijn de mensen die "onbeperkt" willen internetten voor een vast bedrag per maand.
Telfort heeft trouwens ook een 'onbeperkt internetten' (1100 MB) voor dezelde prijs als Tmobile.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
ReFleXWolf schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:20:
[...]

Telfort heeft trouwens ook een 'onbeperkt internetten' (1100 MB) voor dezelde prijs als Tmobile.
Wat bij T-Mobile dus echt onbeperkt is, dus zonder die aanhalingstekens en 1100 MB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in de Unlimited aanbieding van Telfort. Alleen wat ik mij afvraag is, wanneer je geen verbinding hebt via Telfort netwerk en spreekt via de kpn mast, wordt dit dan nog steeds gezien als 'unlimited'? Of valt dit dan onder roaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 01:08:
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in de Unlimited aanbieding van Telfort. Alleen wat ik mij afvraag is, wanneer je geen verbinding hebt via Telfort netwerk en spreekt via de kpn mast, wordt dit dan nog steeds gezien als 'unlimited'? Of valt dit dan onder roaming?
Volgens mij bestaat het telfort netwerk niet meer en is het dus geen roaming maar gewoon unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss_bleu schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:32:
[...]

Volgens mij bestaat het telfort netwerk niet meer en is het dus geen roaming maar gewoon unlimited
Nou ik hoorde juist dat je op het Telfort netwerk zit op plaatsen waar het beschikbaar is en op plekken waar dat niet is een dropped-call krijgt en kpn netwerk moet zoeken. Dit is speciaal gedaan om de kpn gebruikers tevreden te houden. Het zou namelijk niet eerlijk zijn voor hen die het dubbele betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de Unlimited actie inmiddels geactiveerd? Is het wat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Nou ik hoorde juist dat je op het Telfort netwerk zit op plaatsen waar het beschikbaar is en op plekken waar dat niet is een dropped-call krijgt en kpn netwerk moet zoeken. Dit is speciaal gedaan om de kpn gebruikers tevreden te houden. Het zou namelijk niet eerlijk zijn voor hen die het dubbele betalen.
Dat was het eerste stadium van de overgang. In het tweede stadium worden alle Telfort-nummers naar KPN overgezet. Telfort moedigt klanten inmiddels actief aan om volledig op KPN over te gaan. De beste bron is de website van Telfort zelf:

http://www.telfort.nl/klantenservice/informatie/roaming/

[ Voor 5% gewijzigd door fondacio op 02-04-2007 12:42 . Reden: kleine aanvulling/verheldering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fondacio schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:41:
[...]

Dat was het eerste stadium van de overgang. In het tweede stadium worden alle Telfort-nummers naar KPN overgezet. Telfort moedigt klanten inmiddels actief aan om volledig op KPN over te gaan. De beste bron is de website van Telfort zelf:

http://www.telfort.nl/klantenservice/informatie/roaming/
Dan denk ik dat ik binnenkort zo'n Telfort Unlimited ding ga halen voor 12 maanden _/-\o_
Ik weet trouwens bijzonder weinig over de 'wireless circle' gebeuren. Is dat misschien nog iets beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:
Ik heb gekozen voor Wireless Circle. Gewoon omdat dit 5 euro per maand is en in een zekere zin vergelijkbaar is met dat van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:51:
Update:
Ik heb gekozen voor Wireless Circle. Gewoon omdat dit 5 euro per maand is en in een zekere zin vergelijkbaar is met dat van Telfort.
Behalve dan dat je met Telfort ook gratis kunt bellen naar vaste nummer, en met Wireless Circle alleen naar mensen met Telfort of Wireless Circle.

Maargoed, ik zie nog wel wat ik ga doen als mijn samenbellen abonnement er uit gaat binnenkort. Ik ben nu minder dan 10 euro per maand aan telefoonkosten kwijt alles bij elkaar, dat zie ik mezelf zowel met Unlimited als Wireless Circle voorlopig niet halen. Ben wel blij dat ik een tweejarig contract heb afgesloten toendertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 20:18
Hertog schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:21:
Maar op deze manier is het eigenlijk een verkapte prijsverhoging.
Dat doen ze helaas al veel langer. Om gebruik te kunnen maken van hun voordelige verlengingsacties ga je feitelijk een nieuw contract aan met nieuwe voorwaarden.

Ik begon met bellen naar vaste nummers buiten de bundel voor 20 GULDENcent. Da's nu 22 EUROcent.

SMS van 30 guldencent naar 18 of 22 eurocent.

Klantenservice nu ineens niet meer gratis (dat was een privilege van trouwe abonnees, nu dat wegvalt neem ik aan dat wij dan ook het lage prepay-sms taruief krijgen...)
Daar staat tegenover dat je ze nu wel per mail kan bereiken. Al laat de kwaliteit van de inhoud van de reactie nog wel te wensen over.

Onder aan de streep bleef het wel voordeliger om voor de verlengingsabvo's te gaan, want nu bel ik binnen de bundel voor 3 cent/minuut (300 minuten abo voor 9 euro).

En tot de migratie naar het KPN-netwerk weinig klachten. Nu helaas dus wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:43:
Nou ik hoorde juist dat je op het Telfort netwerk zit op plaatsen waar het beschikbaar is en op plekken waar dat niet is een dropped-call krijgt en kpn netwerk moet zoeken.
Mensen die zijn overgezet mogen/kunnen niet eens meer op het Telfort netwerk. Op mijn werk in Amersfoort komt Telfort niet eens meer in het lijstje van beschikbare netwerken voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvH
  • Laatst online: 06-10 14:00

BvH

Ik heb onlangs een Telford unlimited + toestel gekocht. Nou blijkt echter als ik op de online rekening kijk dat die 23 euro (18,- + 5,- voor toestel) EX BTW is.

Over je totaalbedrag komt dus nog wel even 19% BTW (oftewel 4,37). Dit staat echter nergens op de website vermeld, ik moet thuis het contract nog even nakijken maar het is geen leuke verrasssing. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stelling heb ik maar aangepast want ik heb geen abonnement op Telfort Unlimited. Mijn reactie was op de stelling boven mij: dat ik het smerig vond als het niet inclusief btw zou zijn. Volgens mij heb ik iets te snel gereageerd want op hun website staat het nergens aangegeven dat het om een excl. btw actie gaat. Ik neem dan aan dat het om 18 euro INCL btw gaat.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Wazig? Waar heb je het aangeschaft?

Want ik heb sinds een tijdje www.12simonly.nl met daarop een overzicht van simonly aanbiedingen. daar verwijs ik ook naar dat 18euro abo van telfort, maar de shops waar ik naar verwijs (Ritel.nl / phonehouse.nl) hanteren ook beide 18.00 euro op hun site. En mijn ervaringen met die shops (echter non-telfort) zijn dat de prijzen inclusief btw zijn.

Als mensen bevestigen dat het niet klopt dan verwijder ik het namelijk direct, want dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn..

[ Voor 17% gewijzigd door Sequence op 09-05-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvH
  • Laatst online: 06-10 14:00

BvH

Ik ben inmiddels in contact hierover met Telford maar ik heb nog geen inhoudelijke uitleg gekregen. Ik heb even zitten rekenen met de gegeven bedragen en het lijkt erop dat het wel inc BTW op 23 euro uit zou moeten komen maar het klopt niet helemaal. Vooralsnog ga ik er nu vanuit dat het afrondingsverschillen zijn, mocht het toch anders wezen dan laat ik dat hier uiteraard weten. ;)

Update:

Ik heb een brief ontvangen van Telfort met een uitleg over de prijsopbouw. Er zijn een aantal vaste dagen per maand waarop een abonnement administratief start en daar zat ook de oorzaak van het verschil.

Ik moet zeggen dat ik het erg netjes van Telfort vind dat er een schriftelijke uitleg is verstuurd binnen een korte termijn. d:)b

[ Voor 31% gewijzigd door BvH op 14-05-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

goed om te horen dat het toch allemaal klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een vraag voor de telfort unlimited gebruikers: Hoe unlimited is een Telfort Unlimited abonnement? Wat ik wil weten is hoe hun fair use policy werkt. Is het dus mogelijk om elke dag voor 2 uur naar Telfort nummers te bellen? Wie kan mij helpen met mijn vraag? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er echt geen telfort unlimited gebruikers hier op GoT? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Twee uur per dag is best veel. Dat haal ik zelf niet eens :P. Dat betekend dat je dan (30 * 2) 60 uur per maand moet bellen. Mijn record is 29,5 uur in 1 maand :X. En dat vind ik al vrij veel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZ- schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:23:
Twee uur per dag is best veel. Dat haal ik zelf niet eens :P. Dat betekend dat je dan (30 * 2) 60 uur per maand moet bellen. Mijn record is 29,5 uur in 1 maand :X. En dat vind ik al vrij veel :P.
Je hebt dus 30 uur gebeld in 1 maand. Kreeg je hiervoor nog een mededeling? Wat heb je hiervoor moeten betalen? 0,0 euro zoals zij dat beweren? :)

edit:

Ben een aantal jaren account manager bij een grote telco geweest dus mijn belgedrag is niet echt normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:39:
[...]

Je hebt dus 30 uur gebeld in 1 maand. Kreeg je hiervoor nog een mededeling? Wat heb je hiervoor moeten betalen? 0,0 euro zoals zij dat beweren? :)

edit:
Ben een aantal jaren account manager bij een grote telco geweest dus mijn belgedrag is niet echt normaal :P
Nope geen mededelling oid, gewoon de factuur. Deze was iets van 35 euro (niet telfortnummers/SMS. De digitale factuur geeft alles gewoon netjes aan. In het overzicht naar gebelde nummers, kun je ook de kosten per nummer bekijken. Bij de Telfortnummers staat gewoon 0,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZ- schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:17:
[...]

Nope geen mededelling oid, gewoon de factuur. Deze was iets van 35 euro (niet telfortnummers/SMS. De digitale factuur geeft alles gewoon netjes aan. In het overzicht naar gebelde nummers, kun je ook de kosten per nummer bekijken. Bij de Telfortnummers staat gewoon 0,00.
Dat is erg netjes van ze! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 17:51
2 maanden lang al 120+ uur pm en geen enkel probleem en gebruik het abbo alleen om naar vast/telfort te bellen.

Wat wel heel lullig is, is dat je officieel niet kan controleren of het een telfort nummer betreft zoals Vodafone dat wel op hun site heeft bij hun 'gratis naar vast en vodafone blox' en de 'gratis naar vodafone in het weekend met z11 prepaid' (Superdeal als prepaid-weekendhotline met vriendin oid!)

(er bestaat wel een omweg om het nummer te controleren ben ik vandaag achter gekomen!)

ps. 'Unlimited is ECHT unlimited, tenzij je een lijn bezet gaat houden door de verbinding bijv. als babyfoon te gebruiken.' Denk dus dat ze pas aan de bel gaan trekken als je 15+ uurtjes per dag doet oid.

[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-09-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:24:
(er bestaat wel een omweg om het nummer te controleren ben ik vandaag achter gekomen!)
Niet zo flauw hè.... Kom op met die truc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar als je wilt weten of een bepaald 06-nummer van Telfort is, kan je dat bij de Opta checken..

//edit

Hier dus :). Gewoon het 06-nummer invoeren en op enter drukken.

[ Voor 34% gewijzigd door NaZ- op 04-10-2007 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

@NaZ- volgens mij houdt de OPTA enkel bij aan welke provider een nummer initieel is uitgegeven, ik vraag me af of nummerporteringen er wel verwerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Klopt sequence, nummerporteringen worden niet bijgehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ah dat is minder, maar dat merk je aan het eind van de maand wel >:) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 20:57

n00bs

Het is weer Zomer!

Voicemail afluisteren kost tegenwoordig geld
Telfort unlimited
Met Telfort unlimited bundel kan Contractant onbeperkt bellen naar mobiele nummers van Telfort
en met Telfort unlimited (abonnement) kan Contractant tevens bellen naar aansluitpunten op het
vaste telefoonnetwerk. Afwijkende tarieven gelden voor:
• datadiensten als sms, mms, mobiel internet, fax, inbellen naar een internetprovider en;
• voor bellen naar nummers van andere mobiele operators dan Telfort:
• bellen in en naar het buitenland;
• nummers waarbij een toeslag verschuldigd is waaronder 08x(x), 09xx, 066, 067, 084, 087, 088 en
verkorte nummers zoals 1200 (Klantenservice van Telfort).
• Voicemai
Is het dan niet mogelijk om jouw telefoon een ander nummer voor de voicemail in te geven die wel gratis af te luisteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Oud topic, maar ga het toch nog eens proberen.
Ik heb nu al een tijd TF Unlimited en ben zeer tevreden. Echter baal ik ervan dat het afluisteren van Voicemail geld kost.

Nu heb je wel voor Symbian toestellen applicaties waarbij indien het toestel aanstaat de voicemail direct op het toestel ontvangen wordt. Helaas werkt deze software niet helemaal goed, omdat bij elke applicatie dat ik getest heb de microfoon niet onderdrukt wordt!!!

Als je nu in jouw toestel het betreffende voicemail nummer van Telfort verwijderd en hiervoor in de plaats een gratis aan te vragen XOIP nummer in plaatst en daarvan de voicemail luistert, is die constructie dan niet daarmee volledig gratis???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 17:51
Titusvh schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:53:
[...]

Niet zo flauw hè.... Kom op met die truc!
Een paar jaar te laat, maar die truc is dus door een sms proberen te sturen vanuit je mijn telfort, daar krijg je namelijk een lager tarief per sms als het een telfort nummer is.

Verder kan je nu dus geen telfort unlimited meer aansluiten, wat zijn de alternatieven? (just in case telfort plots wel moeilijk gaat doen over mijn verbruik)

EDIT: Ja die constructie is gratis, een alternatieve voicemail instellen die je zelf weer gratis kan bereiken kost jou niks. Kan zijn dat je de kosten moet betalen naar het nummer, maar gezien je telfort unlimited hebt en het een vast nummer betreft is dat dus ook kosteloos. ps. 'bedankt voor de tip' heb daar nooit aan gedacht!

[ Voor 24% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 06-01-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

En dan hopen op een leuke Android app ervoor :)
Ik ben in ieder geval weer terug naar Telfort na een jaar slechte dekking met Vodafone.

[ Voor 32% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:20 ]

Pagina: 1