op zoek naar een .mod Converter

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hugohugohugo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-11-2025
hoi hoi,

ik heb een jvc everio camera en die neemt op met een .mod
Nou wil ik dit omzetten naar mpeg maar kan geen goeie converter vinden. Eer zit power Producer bij maar als ik het dan naar dvd zet werkt het niet...

ik heb gelezen dat je het naar mpeg kan oomzetten door simpel de extension te veranderen, maar dan ben ik me gluid kwijt.

iemand een idee?? liefst freeware...

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Waar heb je gezocht en wat heb je gevonden en waarom voldoet dat niet aan je wensen,
als je dat niet meld kan niemand je helpen.

Als leek op dit gebied tik in google : http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:en-US:official
en heb ik dit al eerste hit.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• hugohugohugo
JA site had ik gevonden.. na de eerst 6 geprobeerd.. heb ik de hoop opgegeven..

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:33

TeeDee

CQB 241

Define: als ik het dan naar DVD zet werkt het niet? Wat werkt niet?

Verder zou je hier nog eens kunnen kijken; http://www.moviecodec.com/xilisoft.html

En wat betreft het renamen: bij de ene werkt het geluid wel, bij de andere niet. Je zou het file ook kunnen renamen naar m2v. Maar dat is even afhankelijk of je Video software dit format wel snapt.

offtopic:
dacht serieus dat je .mod (audio) bedoelde, vandaar dat ik in dit topic kwam.

[ Voor 11% gewijzigd door TeeDee op 27-02-2007 09:50 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:23
Hebben op ons werk dezelfde camera en hadden hetzelfde probleem. Later had men de software die erbij geleverd was gevonden en toen met dat programma dat erbij zit (soort Movie maker) gedaan. Dit werkte voor het omzetten naar een andere extensie en je zou het ook kunnen gebruiken voor licht bewerken. Maar daar gebruiken wij iets anders voor.

• hugohugohugo
Dvd speel heel even af.. iets van 15 seconde ofzo..

Maar heb het probleem al opgelost.. TeeDee bednakt! heb het niet naar m2v maar avi en nou heb ik wel geluid.. Raar naar mijn idee maarja het werkt! dank je wel!

Gr Hugo
Pagina: 1