Hoop dat dit het goede subforum is, of moet dit in het Exchange forum ?
Hier op mijn nwerk zijn ze sinds kort begonnen met PDA's en smartphones (ja, nu al) met telefonie en data abbonnementjes..
We hebben een schitterende Exchange 2003 server en willen daarmee synchroniseren.
Email etc. gaat allemaal prima, maar de Agenda niet.
Wat is de bedoeling, in feite moet de hele Agenda van de gebruiker gespiegeld worden op de PDA.
Dus in de ActiveSync opties op de PDA stel ik in bij agenda 'Alles'.
Daarna synchrniseren, je ziet dan alle afspraken 'langskomen' 0/235 tot 235/235, daarna zegt ie synchroniseren voltooid. Lijkt goed te gaan dus.
Helaas komen alleen de afspraken die nieuw zijn geplaatst sinds de synchronisatie tevoorschijn.
De rest, oude of toekomstige afspraken die voor de eerste synchronisatie gedaan zijn komen niet mee.
Op de Exchange server heb ik nog niets ontdekt.
Ook by synchen via een PC, dus via USB hetzelfde effect.
Ik heb al behoorlijk lopen zoeken, en die optie 'Alles' zou het moeten zijn.
Heb hier al met 10 PDA's en diverse accounts lopen klooien, allemaal hetzelfde resultaat.
Wie geeft mij een schop in de goeie richting ?
Hier op mijn nwerk zijn ze sinds kort begonnen met PDA's en smartphones (ja, nu al) met telefonie en data abbonnementjes..
We hebben een schitterende Exchange 2003 server en willen daarmee synchroniseren.
Email etc. gaat allemaal prima, maar de Agenda niet.
Wat is de bedoeling, in feite moet de hele Agenda van de gebruiker gespiegeld worden op de PDA.
Dus in de ActiveSync opties op de PDA stel ik in bij agenda 'Alles'.
Daarna synchrniseren, je ziet dan alle afspraken 'langskomen' 0/235 tot 235/235, daarna zegt ie synchroniseren voltooid. Lijkt goed te gaan dus.
Helaas komen alleen de afspraken die nieuw zijn geplaatst sinds de synchronisatie tevoorschijn.
De rest, oude of toekomstige afspraken die voor de eerste synchronisatie gedaan zijn komen niet mee.
Op de Exchange server heb ik nog niets ontdekt.
Ook by synchen via een PC, dus via USB hetzelfde effect.
Ik heb al behoorlijk lopen zoeken, en die optie 'Alles' zou het moeten zijn.
Heb hier al met 10 PDA's en diverse accounts lopen klooien, allemaal hetzelfde resultaat.
Wie geeft mij een schop in de goeie richting ?
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website