Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
maar ik zou zeggen bel even MS op, leg ze de situatie uit en zeg dat je over wilt stappen naar de 64 bits editie. en dat je eventueel bereid bent om de orginele cd en orginele oem code als bewijs naar hun op te sturen met de aankoopsbon van het systeem. als jij daarvoor in de ruil de oem 64 krijgt met code en alles.
ik denk dat ze daar wel eens begrip voor zouden kunnen hebben.
Hier is een formulier te vinden die je moet invullen om een vervangende CD of DVD aan te vragen. Het probleem is dat hier een Credit Card is vereist. Ik heb geen Credit Card en ken ook niemand met een Credit Card.
Ik wil liever geen ISO downloaden omdat je dan niet zeker bent van de kwaliteit. En de PC gebruik ik voor mijn werk dus kan het niet langer als een dag missen.
Een iso kun je controleren door de MD5SUM te checken. Dan weet je zeker dat ie goed is overgekomen. Daarna 'verify written data' aan in je brandprogramma en je bent ook zeker dat het goed is aangekomen op de dvdMentox schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 10:09:
Ik wil liever geen ISO downloaden omdat je dan niet zeker bent van de kwaliteit. En de PC gebruik ik voor mijn werk dus kan het niet langer als een dag missen.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Een link naar een goed werkende torrent kan ik hier niet vragen i.v.m. de regels.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 13:46 ]
Ik heb via bankoverschrijving gedaan want heb geen credit card.
Een Credit Card aanvragen voor dit alleen vindt ik een beetje gortig. Er moet toch een normale manier zijn?
Verwijderd
Niemand in de buurt met een Credit Card?Mentox schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:53:
Bankoverschrijving kan alleen als je een Retail hebt. Ik heb een OEM en val dus buiten de boot.
Een Credit Card aanvragen voor dit alleen vindt ik een beetje gortig. Er moet toch een normale manier zijn?
*ziet persoonlijk niet in wat je verwacht, mensen hebben al gesproken over downloaden, desnoods leen je een DVD van iemand anders?*
Hoopte op een simpele oplossing. Maar die is er niet dus dan houdt het op.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:55:
[...]
Niemand in de buurt met een Credit Card?
*ziet persoonlijk niet in wat je verwacht, mensen hebben al gesproken over downloaden, desnoods leen je een DVD van iemand anders?*
Ben een beetje te oud om mezelf voor tedoen als student.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:42:
ps. als student kan je geloof ik gratis Visa card nemen bij je bank
Verwijderd
06 december 1966syberjunky schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:21:
[...]
Ben een beetje te oud om mezelf voor tedoen als student.
zal idd wat lastig zijn maar avondstudie?
hahaha geen idee ik heb een jaartje nu een Visa card kost me gelukkig niks en gebruik hem ook niet
Succes TS
Ik heb op Google gezocht naar de MD5 waarde van de originele DVD. Meerdere site`s bezocht en nadat ik acht site`s had met dezelfde MD5 waarde de gedownloade ISO getest.
Gelukig komt deze overeen en nu maar hopen dat het zondag gaat werken.
Je kan ook vista 64bit met een oem key van vista 32bit activeren heb dat net zelf ook gedaan.Mentox schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:48:
Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht met Windows Vista Ultimate 32Bit OEM.
Nu beschikt deze PC over 4Gb geheugen en een 64Bit CPU. Omdat er 4Gb inzit wil ik dus over naar de 64Bit versie van Vista.
De winkel waar ik het heb gekocht zegt dat ik dan een nieuwe moet kopen. Dus toen de volgende link geprobeerd: www.windowsvista.com/1043/ordermedia. Jammer genoeg werkt dit niet omdat ik een OEM productcode heb.
Is er een andere (legale) manier om aan een 64Bit DVD te komen van Vista?
Heb de oem key alleen gebruikt omdat ik geen legale winxp 64bit hier heb en mijn vista is een upgrade versie.
Heb precies hetzelfde probleem als jij. Maar die link die je van MS hebt gekregen, heeft die jou geholpen dan? ik zie nog niet hoe ik aan een legale x64 versie van Vista kom.
Hoe ver ben jij ermee?
Richard