Toon posts:

[Vista] Probleem oplossen, wil ik niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
Na het een en ander gerommel met mijn Flight Simulator 2004 wil hij niet meer opstarten omdat er tenminste dat zegt vista problemen zijn. Ik merk hier echter niks van maar het gaat dan naar een oplossing zoeken, die vind hij niet en dan start me Flight Sim niet meer op. Wat kan ik hieraan doen.

Emiel

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
je zou kunnen kijken of het veranderen van de compatibility helpt

rechtermuisknop op de .exe file, tabje; compatibility, run as: Windows XP

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd, ook as administrator, helpt niet!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-03 09:41

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Staat er normaal in zo'n venster niet een knop 'Run program anyway' zodat je toch door kunt starten? :?

Tesla Model Y RWD (2024)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Al geprobeerd, ook as administrator, helpt niet!
Kan je dat niet voortaan in je startpost vermelden. Anders wordt het zo guessen wat je allemaal hebt geprobeerd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:58:
Staat er normaal in zo'n venster niet een knop 'Run program anyway' zodat je toch door kunt starten? :?
Nee, er staat zo FS werkt niet meer zoekt oplossing en dan staat er dat hij niet is gevonden en kan ik alleen nog maar op programma afsluiten klikken.

(zal voortaan gelijk vermelden)

Kan ik dat niet uitzetten dat hij probleem wil oplossen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 17:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Methode 1: al gedaan
Methode 2: al gedaan
Methode 3: tijdens het invoeren DXDIAG en opstarten krijg ik fout met het binnenhalen van extra geluidsgegevens. Verder is alles goed.
Methode 4: al keertje geprobeerd
Methode 5: staat niet in het rijtje? Erg gek hoe komt dit toch? (driver 100.65)
Methode 6: die folder is er nog gewoon
Methode 7: deze snap ik niet? Ik heb gewoon DX!
Methode 8: gedaan
Methode 9: gedaan
Methode 10: gedaan

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Heeft het ooit WEL gewerkt in Vista?

Ik bedoel, is 2004 wel Vista compatible?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Ja zonder enige problemen vluchtje gemaakt. Maar ik vraag mij af of ik die optie van vista niet uit kan zetten dat hij meldt dat er een probleem is en hij het op gaat lossen want het lijkt mij dat je dan een error krijgt met blabla is missing of beschadigd of iets dergerlijks. Anders zou ik geen oplossing weten?

Verwijderd

Haha :D Een besturingssysteem geeft niet voor de grap een foutmelding. Vaak is er dan, je raadt het nooit, iets fout. Als er niets fout zou zijn zou hij het gewoon door ;) Ik speel het spel zelf niet dus ik kan je hier niet bepaald mee helpen helaas... Noodoplossing is natuurlijk een dual boot met XP maar ik snap dat je daar niet echt op zit te wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Zit ik zeker niet op te wachten. Ik zou willen weten hoe ik die foutmeldingen misschien uit kan zetten of dat hij wat specifieker is!
Pagina: 1