[XP Pro] Installleren USB-Controller gaat niet

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Ik zit met een probleem...

Voor een kennis heb ik windows XP pro ipv XP Home geinstalleerd. De pc was traag, zat vol spyware, enz, en ik heb toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een clean install te doen.

Uiteindelijk alles aan de praat gekregen, behalve de USB-poorten. In principe deed alles het, behalve de fotocamera's en geheugenkaartlezers. Hoewel de nieuwe hardware wel gewoon werd gedetecteerd, konden er geen drivers geinstalleerd worden. Printer deed het, USB wireless modem ook. In apparaatbeheer werd aangegeven dat de USB-Controller niet goed geinstalleerd was. Hij werd dan ook 4 maal 8)7 aangegeven (met het welbekende uitroepteken).

Ik heb wat gezocht en heb de volgende gegevens opgesnord:
-Pc is een Packard Bell iMedia met een Gigabyte GA-8SIML rev. 1.0 moederbord
-Op de PB-site alle van toepassing zijnde bios- en driver-upgrades geinstalleerd.
-Vervolgens op de Gigabyte-site gezocht op het moederbord; het is voorzien van een SiS chipset (650/961)
-En van die website een usb 2.0 upgrade geinstalleerd.

Nu doet ook het draadloos internet het niet meer en de printer ook niet. :+

Nu weet ik het ook niet meer. Ik heb uiteraard gezocht op het forum, maar kon met de resultaten eigenlijk nog weinig. Wie o wie kan mijn helpen? Het begint nu echt vervelend te worden....

edit:

Hmm, als een modje dit leest; de extra "l" in de topictitel mag weg... mijn excuses :)

[ Voor 3% gewijzigd door Killkees op 26-02-2007 22:45 ]

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Kleine subtiele schop....

Anybody?