Toon posts:

Probleem met draadloos internet, geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Heb het volgende probleem. Mijn laptop heeft een ingebouwde wifi (ik heb er echt geen verstand van dus sorry voor al de foute dingendie ik ga zeggen...) en heb thuis een draadloze router. Mijn laptop maakt er verbinding mee maar ik kan geen enkele webpagina openen. Dit lukt alleen als ik mijn laptop dmv een kabel met de router verbind. Mijn wifi staat aan, heb de firewall al een keer uitgezet, heb firefox gedownload en niets helpt. Ik heb ook geprobeerd of ik met andere netwerken verbinding kon maken elders en dat lukte ook niet. En ow ja heb ''verbinding'' sinds ik opnieuw mijn IP adres enz heb ingevuld, daarvoor had ik niet eens verbinding. Weet iemand wat ik moet doen? Zie het namelijk echt niet zitten om mijn laptop te laten formatteren, dat is denk ik nu het laatste stap wat ik nog kan doen.
Alvast bedankt!!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mja .. begin even met de faq
Policy - Netwerken
Vooral met betrekking tot het starten van een nieuw topic in Network Troubleshooting gelden er een aantal regels en eisen. Neem deze rustig door alvorens je topic te starten en houd je hier ten alle tijden aan.

Vooronderzoek
We verwachten van je dat je, voordat je je vraag op dit forum stelt, de basis van het netwerken onder de knie hebt en zélf een aantal dingen hebt gedaan en geprobeerd. Sleutelwoorden zijn zoeken en initiatief. Dat betekent dat je zelf op zoek bent geweest naar een oplossing voor je probleem met behulp van Google en de GoT-search en kunt laten zien dat je daar ofwel een stukje verder door bent gekomen ofwel helemaal niets mee opgeschoten bent en bovenal zelf pro-actief naar een oplossing of antwoord zoekt. Dit laatste is heel belangrijk om te zorgen dat mensen bereid zijn jou te helpen.

Topictitel