Toon posts:

Outlook PST importeren in Vista Mail

Pagina: 1
Acties:
  • 2.369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb legale versie van Vista Home Premium... Mijn mails en contacten van mijn oude XP pc met oude Outlook geexporteerd als .pst files...

Krijg ik die potjandorienogeensaantoezeg niet geimporteerd in Vista's Windows Mail!

import wizard geeft me "Mapi Client not found" als Outlook of gewoon lege map als OE6

ik heb me al echt suf gezocht op t internet... en ik vind enkel dure programma's die het gedaan krijgen... en ik wil het gratis doen :)

help!

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 27-02-2007 14:18 ]

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-07 12:35

killercow

eth0

schelden lijkt me niet nuttig, Als je iemand wilt verdoemen, verdoem van steve balmer oid.

Daar misschien kun je ze nog wel in thunderbird importeren, die leest vrijwel moeiteloos alle instellingen van outlook over. (dus ook je mail)

Lijkt me een prima pakket, is gatis, en heeft ook nog enkele behoorlijke voordelen boven al die outlook zut.

openkat.nl al gezien?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 23:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb je Outlook al geinstalleerd in Vista? Zo niet, doe dat even. Daarna kan je de oude .pst inladen in Outlook en dan importeren in Windows Mail. (Normaal gezien).

Gewoon .pst bestanden importeren lukt niet.

Twitter

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Vloeken lijkt me helemaal niet nodig, eerst zelf even zoeken wel :)
http://www.google.com/sea...8&startIndex=&startPage=1

Verwijderd

Ik heb een legale versie van office 1997 (oud, maar werkt prima voor mij) geinstaleerd onder Windows Vista (ook legaal). Alles doet het, behalve Outlook. Ik kan dus niet mijn pst bestanden inlezen en dus niet omzetten naar Windows Mail. Welke oplossing blijft er dan over?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 18:17

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

.PSt files zijn niet te importeren in vista mail. De gehele structuur is anders. Je hebt echt Outlook nodig op de PST files te openen, en deze eventueel als losse mailtjes te exporteren (gewoon slepen uit je mailfolder) of als een tekstbestand.

Verwijderd

Is er ergens een gratis Outlook versie te krijgen die onder Vista draait?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nee. Outlook is niet gratis. Thunderbird wél. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Beh1ndU
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-03 09:26
Trial versie downloaden, installeren en dan importeren?

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-07 12:57
Importeren bij iemand die wel outlook heeft en dan exporteren naar een meer algemeen formaat?
Pagina: 1