Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Inkoopactie Animo] Dual sim mobiel / PDA

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• O_Tiby
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-11 20:17
Hallo allemaal,

Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om dit zo op gathering.tweakers.net te zetten, omdat ik vind dat dit meer een forum voor preblemen is / moet zijn. Toch wil ik deze keer een uitzondering maken omdat ik zelf twijfel of ik hieraan moet beginnen.

Ik kan misschien mobieletelefoons / PDA uit Azië importeren waar 2 simkaarten in kunnen.
Geen dualsimkaarthouder, maar telefoons waar twee simkaarten tegelijkertijd actief zijn.

De prijs zal rond de € 550 liggen.
Beetje hoog lijkt het, maar wat kost een Nokia 'smartphone' los?!

Specificaties;
Afbeeldingslocatie: http://home.kpnplanet.nl/mailroot/123/w-terbocht@kpnplanet.nl/dualsim1.jpg

Dual-GSM standby & working simultaneously
Handwriting / keypad input
2.0 Mega pixel camera
Video capability
Voice recording
MP3 & MP4 player
Bluetooth
JAVA games
GPRS & WAP connectivity
Support mini SD card (up to 2GB)
SPECIFICATION
Frequency:
GSM1 900/1800/1900MHz
GSM2 900/1800/1900MHz
Weight: 172g
Display: 262K color TFT, 2.2 inch LCD, 240×320 pixel
Standby time*: up to 120 hours
Talking time*: up to 2.5 hours

Afbeeldingslocatie: http://home.kpnplanet.nl/mailroot/123/w-terbocht@kpnplanet.nl/dualsim2.jpg

Dual-GSM standby & working simultaneously
Intelligent PDA with Windows CE 5.0 OS
Touch panel & pen input
Powerful capacity (10000 Contacts, 10000SMS, 500SMS group transmit, etc)
Files browsing: Word, Excel, PowerPoint, PDF, etc
Business card scan
2.0 Mega pixel camera for photo & video capture
0.3 Mega pixel camera for video conversation
MP3 & MP4 player
Bluetooth JAVA games
GPRS & WAP connectivity
Support mini SD card (up to 1GB)
SPECIFICATION
Frequency:
GSM1 900/1800/1900MHz
GSM2 900/1800/1900MHz
Dimensions: 116×55×25mm
Weight: 172g
Display: 262K color TFT, 2.8 inch LCD, 240×320 pixel
Standby time*: up to 80 hours
Talking time*: up to 2.5 hours
*Depending on network status and usage.

Is dit iets?

Graag jullie mening

Groeten,
Oscar

[ Voor 29% gewijzigd door O_Tiby op 27-02-2007 10:06 ]

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:45
qua specs niet heel erg spannend... Behalve dan die dual sim. Maar belangrijker: uiterlijk??? Heb je een plaatje?

• Plato112
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik weet niet of het je er om gaat een gsm te hebben waar 2 simkaarten in kunnen, als dat zo is is het natuurlijk wel iets. Anders vind ik het veel te duur. Er zit niet eens wlan op wat tegenwoordig redelijk normaal is bij smartphones uit die prijsklasse.

In de pricewatch staat bijvoorbeeld een Nokia N91 met 4Gb hdd voor 409 eurie excl. 5,50 verzendkosten. Nja als je kijkt naar wat je daar allemaal mee kunt en tel het prijsverschil daar nog eens bij op dan lijkt het mij duidelijk. Ik weet niet of je echt voor een meer PDA model gaat maar je hebt zelf een Nokia als voorbeeld gegeven.

Maar als je echt voor die 2 simkaarten gaat ipv 2 gsm's er maar 1 mee hoeven te nemen dan wordt het wel interessant maar met deze beperkte specs is het nog niet duidelijk hoe bijvoorbeeld de gebruikersvriendelijkheid van het toestel is. Erg moeilijk van afstand te beoordelen dus.

Speed limits are like herpes.

• O_Tiby
  • Laatst online: 11-11 20:17
Plaatjes staan erbij.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Inkoopacties zijn nog steeds niet toegestaan op GoT, hiervoor bestaan andere sites.
Omdat je topic op zich wel interessant is, kun je het beste een nieuw topic aanmaken over dit apparaat, maar dan zonder het inkoopactie-aspect. Uit de reacties kun je dan zelf wel concluderen of het eventueel de moeite waard zou zijn om een inkoopactie te starten, waarnaar je dan weer kunt linken vanuit je signature :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.