Toon posts:

[Powedvd 7.2] Geluid ieder keer terug naar stereo ipv surrou

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb powerdvd geinstaleerd en alles. Nou is het zo dat als ik dvd's afspeel met powerdvd, mooi surround geluid krijg. Maar als ik ze afspeel met MCE of WMP, dan kijg ik alleen een stereo geluid. Als ik met graphedit de instellingen van de cyberlink audio decoder bekijk, staat het op stereo. Als ik het verander naar 5.1 krijg ik beter geluid. Maar zodra graphedit afsluit, gaat alles terug naar stereo. In de control panel van windows is wel alles op 5.1 ingesteld, dus daar ligt het niet aan.

iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand een antwoord of heeft niemand zin om te reageren?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
dus het is alleen bij bepaalde applicaties?

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
is er enig manier om de instellingen van de ds filters in wmp/mce te veranderen?

ik ben er achtergekomen dat de instellingen per programma onthouden worden. Dus als ik het eenmaal voor wmp kan veranderen, blijft het wel staan.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:52:
is er enig manier om de instellingen van de ds filters in wmp/mce te veranderen?
Jah, dacht ik, bij extra -> optie's en dan daar ergens.

Maar voor dvd's kijken zweer ik op media player classic heel licht programa, die van alles aan kan, en ook nog eens vrij simpel is.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Topicstarter
met mpc kan je wel mooi alles instellen enz, maar ik vind mce fijner. Dan kan ik op de bank alles met de afstandsbediening bedienen en dat kan bij mpc niet.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:24:
met mpc kan je wel mooi alles instellen enz, maar ik vind mce fijner. Dan kan ik op de bank alles met de afstandsbediening bedienen en dat kan bij mpc niet.
Oh? Oke, maar mpc word wel ondersteund door WinLIRC, dus opzich zou je gebruik kunnen maken van een ab. :Y)

En schrijnbaar kan je verbinding maken met dsp plugins van winamp...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Pagina: 1