Hoi, ik heb het forum al afgestruind naar vergelijkbare vragen, maar nog niet echt een oplossing voor mijn probleem gevonden:
Ik heb een Sitecom WL-115 V2 card in mijn pc die communiceert met een Davolink modem/access point (via Tele2). Ik heb regelmatig dat de verbinding plotseling uitvalt, d.w.z., ik kan niet meer internetten maar de verbinding is intact. Wireless Zero staat uit en ik gebruik de sitecom applicatie om de verbinding/beschikbare netwerken te bekijken. Overigens heb ik dit probleem ook met wireless zero van windows xp.
Verdere gegevens:
- Windows XP Pro SP2
- Channel autoselect
- WEP 128 bit beveiliging (WPA kan niet met Davolink modem!!)
- Automatische configuratie is ingeschakeld
- DHCP is ingeschakeld
- MAC adres ingeschakeld en op Allowed gezet voor mijn sitecom kaartje
Wie o wie weet een oplossing voor dit probleem? Het lijkt erop dat als ik mijn pc (en dus internet) een tijd niet gebruik, de verbinding intact is, maar internetten niet meer mogelijk is.
Ik heb een Sitecom WL-115 V2 card in mijn pc die communiceert met een Davolink modem/access point (via Tele2). Ik heb regelmatig dat de verbinding plotseling uitvalt, d.w.z., ik kan niet meer internetten maar de verbinding is intact. Wireless Zero staat uit en ik gebruik de sitecom applicatie om de verbinding/beschikbare netwerken te bekijken. Overigens heb ik dit probleem ook met wireless zero van windows xp.
Verdere gegevens:
- Windows XP Pro SP2
- Channel autoselect
- WEP 128 bit beveiliging (WPA kan niet met Davolink modem!!)
- Automatische configuratie is ingeschakeld
- DHCP is ingeschakeld
- MAC adres ingeschakeld en op Allowed gezet voor mijn sitecom kaartje
Wie o wie weet een oplossing voor dit probleem? Het lijkt erop dat als ik mijn pc (en dus internet) een tijd niet gebruik, de verbinding intact is, maar internetten niet meer mogelijk is.