Toon posts:

Acer 1700 flash problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met mijn acer aspire 1700 te flashen.
Er zit nu een harde schijf van 250gb van Maxtor in , en ik krijg het probleem dat hij er zo maar tijdens een progje mee stopt .
Nu heb ik dit opgezocht en blijkt het dat ik mijn bios moet flashen , en nu komt het probleem
ik heb bijna alles geprobeerd wat op bootdisk.com staat maar zonder resultaat , bij de meeste staat
himem erop , wat de flashtool niet accepteerd , nu is mijn vraag , kan iemand mij helpen aan
een opstart schijf met boot en een werkende flash tool .

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:41

TheBorg

Resistance is futile.

Open met notepad de config.sys op de floppy en zet voor de regel met himem "rem ". Dan wordt himem niet geladen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt om een juiste versie te vinden waarbij ik himem kon remmen , nu heb ik het volgende probleem , bij het flashen krijg ik de melding : unable to open-as.wph .
Ik heb ook al verschillende boot disks uitgeprobeerd maar hij blijft het aangeven .Ik dacht dat het mischien aan mijn versie van xp zou liggen , dus maar de versie van Acer er zellf opgezet , nog steeds het zelfde probleem , hij start niet meer op , het scherm blijft zwart met een knipperende curser links boven .

Verwijderd

Topicstarter
Flashprobleem opgelost , windows weer eropgezet , winflash gedraaid , nieuwe bios erop !
Slotje kan erop .