Free SMTP Server: 550 Invalid recipient

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Hallo allemaal,

Als ik naar een chello adres mail of gmail gaat het fout, naar hotmail wil het wel lukken.

Ik krijg de melding:
550 Invalid recipient: <emailadres>

Kan iemand me helpen?

Ik gebruik deze free smtp server omdat ik bij chello geblocked ben op basis van RBL-listing.

Grz Jarcol

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Free SMTP Server is geen OS, dus WOS -> CSA ;)
Ik gebruik deze free smtp server omdat ik bij chello geblocked ben op basis van RBL-listing.
Aha. Dan heb je je antwoord. Met een lokale SMTP wordt je nog harder geblokkeerd.

Los het onderliggende probleem op en zorg dat je van de RBL's af gaat. (Check op malware, of stop met spammen :+ )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jarcol
F_J_K schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:49:
Free SMTP Server is geen OS, dus WOS -> CSA ;)

[...]
Aha. Dan heb je je antwoord. Met een lokale SMTP wordt je nog harder geblokkeerd.

Los het onderliggende probleem op en zorg dat je van de RBL's af gaat. (Check op malware, of stop met spammen :+ )
Dat is t em juist, meermaals met meerdere programma's gecheckt en heb geen spyware! :-S
En waarom stuurt ie em dan wel naar bv. mn hotmail?

[ Voor 5% gewijzigd door Jarcol op 26-02-2007 19:53 ]

Verwijderd

Jarcol schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:52:
[...]

Dat is t em juist, meermaals met meerdere programma's gecheckt en heb geen spyware! :-S
Beveilig je draadloze netwerk als je dat hebt?
Check alle PC's aangesloten hierop?

Meerdere programma's? Welke?

EDIT: misschien support het programma gmail niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 19:54 ]

• Jarcol
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:53:
[...]
Meerdere programma's? Welke?
spybot en adaware..

alleen de computers gecheckt die mailen via chello.. daar is niets op te vinden!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad ben je op tenminste 7 RBL's geblokkeerd.
Jarcol schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:59:
spybot en adaware..

alleen de computers gecheckt die mailen via chello.. daar is niets op te vinden!
Dan check je ten eerste met te weinig middelen en ten tweede op te weinig machines. Je moet alles checken dat toegang heeft tot jouw LAN. En dat moet je doen met meer werk dan alleen het runnen van die tools. Neem even de FAQ en een dozijn topics in Beveiliging & Virussen door en open er daarna een topic.

En/of trek tot het schoon is de stekker uit je router ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1