Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoon over internet

Pagina: 1
Acties:

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04 08:46
Zijn er programma's waarmee je kan telefoneren via internet. Dus naar een toestel die is aangesloten op het normale telefoonnet. Het programma moet wel werken via een MXStream verbinding. Wie heeft er ervaringen mee?

Verwijderd

Kijk effe op www.ritstele.com Dat werkt goed. Alleen op nr's binnen ned en je kan 10mins bellen. Maar voor meeste gesprekken is dat genoeg.

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 12:54
En welke site voor international via internet
gratis te bellen ...??? Alvast bedankt.
:+

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.hottelephone.com/
en bij
http://www.ritstele.com/
kun je ook internationaal bellen :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Hoeveel kost dat dan met Ristele ??

Ik betaal nu bijv. voor F0,45 per minuut naar Rusland.

Scheelt het veel??
Hoeveel bespaar ik dan?

Verwijderd

ritstele.com is gratis, maar wel 10 minuten per gesprek max. Kunt ook naar vaste telefoon toe. Maar niet naar mobiel. En je moet wel programmaatje downloaden. Soms hebben ze (actie bijv. met kerst) onbeperkt bellen.

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Als je had gekeken maarten-, dan had je gezien dat het bellen niets kost (behalve je internetverbinding). Rusland zit er helaas niet bij.

Door tegenvallende opbrengsten van de advertenties zijn veel soortgelijke bedrijven opgehouden met hun gratis diensten of hebben restricties toegepast.
Ik betaal nu bijv. voor F0,45 per minuut naar Rusland.

Scheelt het veel??
Hoeveel bespaar ik dan?
Je belt al vanaf $.15 (ƒ0.35)per minuut naar Rusland bij dialpad.com. Of nog goedkoper via PC2Call.com naar Moscow ($.09 per minuut).

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

dialpad LIJKT wel goed, voor $.14 naar Rusland, is dus iets van F.33 , maar je kunt alleen met Visa en Mastercard betalen, en dat maakt het toch weer wat duurder.

Het verschil met F.45 voor gewone telefonie wordt dan wel erg klein. Moskou zou WEL mooi zijn, maar ja niet iedereen woont in Moscow.
Pagina: 1