Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• td22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05-2024
Mijn vriendin heeft de samsung E500 en ik heb voor haar een D-Link Bluetooth USB dongle gekocht (type: DBT-122). Nu heb ik alle drivers netjes geïnstalleerd en willen we het één en ander versturen via bluetooth naar de vaste PC. Dit gaat echter wel goed bij de muziek, maar zodra ik bij OBEX File Transfer op afbeeldingen, en vervolgens op Foto's klik lijkt er niets in deze map te zitten. Als je op de telefoon zelf kijkt zie je dat er wel degelijk foto's in de betreffende map zitten.

Kan iemand me helpen?

• td22
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05-2024
Ik heb het nu bij mij thuis nogmaals geprobeerd, ik heb namelijk een bluetooth dongle van digiconnect, met iets andere software en hiermee lijkt het beter te gaan, nog steeds niet echt geweldig omdat ik alle foto's stuk voor stuk moet versturen naar de PC maar er gebeurt in ieder geval iets

Ik hoop nog steeds dat iemand me met de D-Link kan helpen

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:44

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien heeft het met de bluetooth stack te maken, welke gebruikt D-link?
Met Widcomm gaat het meestal wel goed.
Heeft Samsung nog iets met rechten (lezen/schrijven via bluetooth) gedaan of kan je er zomaar bij?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Mocht je nog geen oplossing gevonden hebben, probeer het eens hier:

Het bluetooth ervaringen en problemen topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.