God gloeiende!! Tiep ik hier een heel verhaal in druk ik op verstuur kom ik om zon foutmelding pagina terecht.. druk op back, je raad het al.. alles weg...
Moet dus weer overnieuw beginnen.
Zucht..
Heb dus problemen met dit boord.. Al eerder problemen mee gehad zie Bevriezen PC, Core 2 Duo E6700, Asus P5N32-SLI Premium
Dit keer vrees ik dat hij echt dood is.
Hij bevroor in windows, en na het drukken van de reset springt het beeldscherm niet meer aan. Ook is er geen post te horen over de gewone speakers. Zo'n klein pc speakertje heb ik niet, want die werd niet bijgeleverd bij de kast. Antec P180
Ik heb al een andere werkende videokaart erin gestopt zonder resultaat.
Alle apparaten losgekoppeld zonder resultaat.
Bij het drukken van de aan knop gaan wel alle fans draaien, en als mijn cd speler aangesloten zit hoor ik hem ook lezen(misschien dat hij dat altijd doet bij voeding erop)
Wat denken jullie?
Moet dus weer overnieuw beginnen.
Zucht..
Heb dus problemen met dit boord.. Al eerder problemen mee gehad zie Bevriezen PC, Core 2 Duo E6700, Asus P5N32-SLI Premium
Dit keer vrees ik dat hij echt dood is.
Hij bevroor in windows, en na het drukken van de reset springt het beeldscherm niet meer aan. Ook is er geen post te horen over de gewone speakers. Zo'n klein pc speakertje heb ik niet, want die werd niet bijgeleverd bij de kast. Antec P180
Ik heb al een andere werkende videokaart erin gestopt zonder resultaat.
Alle apparaten losgekoppeld zonder resultaat.
Bij het drukken van de aan knop gaan wel alle fans draaien, en als mijn cd speler aangesloten zit hoor ik hem ook lezen(misschien dat hij dat altijd doet bij voeding erop)
Wat denken jullie?