Toon posts:

P5N32-SLI Premium dood? Geen beeld, geen post..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
God gloeiende!! Tiep ik hier een heel verhaal in druk ik op verstuur kom ik om zon foutmelding pagina terecht.. druk op back, je raad het al.. alles weg...

Moet dus weer overnieuw beginnen.

Zucht..

Heb dus problemen met dit boord.. Al eerder problemen mee gehad zie Bevriezen PC, Core 2 Duo E6700, Asus P5N32-SLI Premium

Dit keer vrees ik dat hij echt dood is.

Hij bevroor in windows, en na het drukken van de reset springt het beeldscherm niet meer aan. Ook is er geen post te horen over de gewone speakers. Zo'n klein pc speakertje heb ik niet, want die werd niet bijgeleverd bij de kast. Antec P180

Ik heb al een andere werkende videokaart erin gestopt zonder resultaat.
Alle apparaten losgekoppeld zonder resultaat.

Bij het drukken van de aan knop gaan wel alle fans draaien, en als mijn cd speler aangesloten zit hoor ik hem ook lezen(misschien dat hij dat altijd doet bij voeding erop)

Wat denken jullie?

Verwijderd

Topicstarter
Niet veel :-) Ik ga hem zo uitbouwen.. sluit dan meteen even een pc speakertje aan van mijn server om nog even te testen... daarna gaat ie de doos in en terug naar de winkel..

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Probeer is een bios reset.

Verwijderd

Topicstarter
Nope.. niets.. Heb het moederbord nu uit de kast en kon nu het speaker stekertje van een andere kast erop prikken.. Nada.

Verwijderd

Topicstarter
Mobo is omgeruild.. was idd defect.

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-04 09:02
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:15:
Mobo is omgeruild.. was idd defect.
Hoe snel heb je dat voor elkaar dan? Service van de winkel oid???

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Verwijderd

Topicstarter
Was gekocht bij alternate. 24maanden garantie. Je brengt hem naar de klantenservice, daar testen ze hem terwijl je erop wacht en je krijgt een nieuwe weer mee naar huis. :)

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Zelfde hier.
Hoewel:

Perfect werkend systeem, met als basis amd 3500+ op een asus a8n-sli de luxe met 1 gig gehuegen.
Wat heb jij het laatst veranderd? Vista er op, 64 bit? ik wel en....)

Ik had 1 gig bijgeplaatst (2 x 512) en toen na restart, eerst bios die riep om asus cd voor her-flash
dat deed ie, zelf herstarten, daarna dood

BIOS reset, nacht 220v en batterij er uit, clrcmos etc.

Vandaag kwam nieuwe geflashde bios chip met extractor voor de oude.
Alles uitgebouwd en uitgestekkerd.
Aan zetten: niks, ook deze heeft geen speakertje in de kast, want voice post messages....
en ook al geen diagnose LEDs.
Dan maar weer een clrbios procedure...

Aanzetten, vol verwachting, GEEN beepjes of voice op aangesloten speakers.... 8)7

Mobo kapot door slecht geheugen? (ik heb altijd een wrist om en latex handschoenen a la de dokter.)

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Verwijderd

Topicstarter
Niets veranderd de afgelopen maanden. Systeem draaide gewoon stabiel.

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-04 09:02
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:40:
Was gekocht bij alternate. 24maanden garantie. Je brengt hem naar de klantenservice, daar testen ze hem terwijl je erop wacht en je krijgt een nieuwe weer mee naar huis. :)
Topservice, bij salland duurt het 2 weken voordat ze er uberhaupt naar kijken 8)7

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Pagina: 1