Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
1AMD
2INTEL
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
1 * amd (386
1 * Cyrix (ja! die zijn er ook nog
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Zoals GVE al mooi sprak:
Geplaatst door gve - zaterdag 03 februari
AMD:
- geen goede temperatuur diode
- geen temperatuur beveiling
- wel afbrokkelende core
- wel geklooi met drivers
- minder waarde vast dan intel
- zuipt meer stroom
- wordt dus warmer
- heeft dus meer koeing nodig
- meer herrie in mijn kamer
INTEL
- duurder maar voor kwaliteit betaal ik wel iets meer.
Verwijderd
3 met Intel chipset
1 met VIA chipset
Voor mij geen VIA meer, doe mij maar de i815E(P), wat dus in mijn volgende systeem komt te zitten. (hopelijk de Pearl Edition)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
p75 (al tel ik deze meestal niet mee
Celly 600, Asus P2B-F, 8MB PCI videokaart (SIS), 32X CD-ROM, 6.4GB ATA33 5400rpm, SB 128 PCI, ethernet 10MB/s ISA kaart.
1XAMD 1Ghz, Asus A7V133 (sinds Vrijdag, maar hij is DOA
Workstation: Dual Intel Pentium III 866
3x Intel dus...en dat zal nog wel even zo blijven als het aan mij ligt.
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
1 X Pentium III
beide dus
en nog een good old Pentium MMX systeempje
1 x AMD
Intel is stabieler en prijsvaster
http://www.xbmcfreak.nl/
AMD K6-2 500@600 met Alpha Cooler
Verwijderd
Intel wint het, maar AMD is tegenwoordig toch m'n favoriet
1x pentiumIII 450
1x Pentium 75
" Play the violent strings of my symphony "
athlon 800
amd k6-2 500
amd k6 166
amd k5 120
5e zit eraan te komen (waarschijnlijk een dual, dus 6 dan
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
11xIntel
1 x Hyundai
One of the animals has left its cage today.
sigloos
1x pentium 100 (linux server)
1x pentium 133mmx (laptop)
1x pentium 233mmx (klootstation)
1x pentium2 450 (hard aan vervanging toe
volgende systeem wordt een AMD (de 2GHz zodra ie uitkomt
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Verwijderd
Intel: PIII 500@500 W2K
Intel: PIII 850@969 WinMe
Overigens...de 266Mhz bakkie gaat naar mijn ouders toe.
Als ik geld had kocht ik AMD...
nb. prijsvaster is wel het meest domme argument wat ik ooit gehoord heb. Is de inruilprijs hoger ofzo? volgens mij heb je er gewoon in eerste instantie teveel voor betaalt, das de enige reden dat het nog IETS waard is.
Als die P4 ooit nog eens aanslaat (zal wel weer bij de gemiddelde "ik-koop-het-want-4-is-hoger-als-3-en-de-andere-getalletjes-zijn-ook-hoger-dus-het-is-beter" computer koper) dan is een willekeurige P3 ook geen drol meer waard..
Nog ff en morgen gaat iemand vertellen dat Intel CPU's investeringen zijn en MEER waard worden, yeah! (not!)
JA er lopen nog genoeg dombo's op deze aardkloot die 2e hands spullen kopen voor teveel, maar je daar aan schuldig maken is ongeveer hetzelfde als wat Intel doet (teveel vragen voor iets wat het niet waard is en het verkopen aan iemand die niet beter weet, of zoals sommige mensen hier: niet beter WILLEN weten)
Laat maar.. .
intel ultra 265k noctua d15 g2 asus maximus hero z890 be quiet 850 dark power 14 voeding asus strix 4070 ti super motu ultra lite mk5 audio kaart seagate 530r 1tb m2 ssd samsung sm863 960 gb ssd
Verwijderd
90% is dus,zoals hier te zien is (so far), geen goede voorstelling. By the way, ik heb hier 2x IntelOp zondag 04 februari 2001 23:33 schreef FrankGuthrie het volgende:
Wil dus niet weten waarom n hoe snel, en of je het hebt overgeklokt, en wat voor systeem eromgheen hangt, maar alleen een kort antwoord.
Ik denk namelijk dat 90% hier een AMD processor heeft, zou dat een goede voorspelling zijn???
AMD of Intel
Ik AMD.
En ik heb nog een kapotte AMD K6-2 333 liggen.
AMD heeft mij nog niet echt overtuigt ondanks misschien nu de tegenvallende prestaties vande P4 heb ik nog steeds vertrouwen dat dat nog wel goedkomt.
Maar ja mocht AMD toch een processor een keer maken die net zo stabiel is als intel dan gaat bij mij misschien toch een keer de prijs de doorslag geven maar dat is nu nog zeker niet!
1x amd
1x cyrix
Verwijderd
Jij bent wel zo'n sukkel!!!!Op maandag 05 februari 2001 00:31 schreef psyduck het volgende:
5 systemen en nog steeds allemaal intel en tot nu stat het bij mij nog steeds vast dat de volgende toch waarschijnlijk weer een intel wordt.
AMD heeft mij nog niet echt overtuigt ondanks misschien nu de tegenvallende prestaties vande P4 heb ik nog steeds vertrouwen dat dat nog wel goedkomt.
Maar ja mocht AMD toch een processor een keer maken die net zo stabiel is als intel dan gaat bij mij misschien toch een keer de prijs de doorslag geven maar dat is nu nog zeker niet!
Als amd stabiele cpu's maakt!!!
Man die cpu is vet stabieler dan de Intel alleen die chipset is gewoon klote(via)
Wacht maar op de amd chipset die kickt die 815,850 allemaal kont!!
Hier dus 5 keer ATHLON!!!!!!!!! :9~:9~:9~:9~
1x AMD 1 Ghz
1x Celeron 466
1x P166 MMX
1x Apple G3 266 Mhz
1x Dual Intel Mendocino 433
1x AMD Duron 800
Dat amd instabiel is ben ik het absoluut niet mee eens, en met de VIA chipset valt ook best te leven. Voor main sys zie sig. En stabiel.......
Verwijderd
reageer es ff verstandig, of reageer niet, of negeer em gewoon ???Op maandag 05 februari 2001 00:42 schreef Athlonman het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n sukkel!!!!
Man die cpu is vet stabieler dan de Intel alleen die chipset is gewoon klote(via)
lol hier blijk dus duidelijk dat je eens moet lezen want der wordt gezegt:mocht AMD toch een processor een keer maken die net zo stabiel is als intelOp maandag 05 februari 2001 00:42 schreef Athlonman het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n sukkel!!!!
Oftewel wat wil dit zeggen hmm effe dom uitleggen we hebben twee auto de 1ne een oude fordje maar even en een porsche.
Ok je kan met bijde van plaats A naar plaats B komen. Alleen is de 1ne net iets comfortabeler. Oftewel ze doen alletwee wel hun taak maar de 1ne alleen iets luxer zeg maar!!
En als je dadelijk meteen gaat muggeziften bijvoorbeeld weer over vergelijkingen van de P4 en AMD dat amd op lagere frequentie misschien net zo goed presteerd als de P4 met zijn hogere kloksnelheid dan mag misschien dat wel zo wezen. Maar waar het mij vooral om gaat is dat ik zeker weet dat ik dus op plek B aankom niet HOOP op plek B aan te komen.
Hopelijk is dit wat voor jou wat duidelijker.
en eigenlijk is het nog zelf zo wat jij der van vind dat mij dat niks intresseert want ik ik een P4 wil dan ben ik het die dat beslist en je zou me alleen maar kunnen overtuigen om het niet te doen.
Verwijderd
AMD RULEZ, NEE, INTEL RULEZ, NEE, AMD RULEZ, NEE, INTEL RULEZ, welles, nietes, welles, nietes,
stelletje kinderen
2x AMD:
--------------------
1x AMD K6/2 550@550
1x AMD Duron 650@850
--------------------
Welke was van mij.. en welke is nu van mijn vriendin????
Jaap
Russian Blue Neji
Kate Bush
Intel: 81 (58,3%)
AMD: 58 (41,7%)
Da's dus niet wat ik dacht.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Zo als het er nu uitziet, wordt mijn volgende CPU ook een AMD.
The whole is always greater than the sum of it's parts.
1x AMD + 1 AMD inbestelling
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
In totaal 5 intels hier.
1*PII450 voor mij
1*PII300 beneden
1*p133 server (nog niet in werking
1*p120 los (wordt nu niks mee gedaan
1*486 66mhz los (wordt ook niks mee gedaan)
Aankomende PC wordt een AMD vanwege de prijs kwaliteit, maar de tegenhanger van de PII (de k6-2 dus. k6-3 is wel redelijk) is gewoon bagger.
Verwijderd
Zoiets nog steeds viptweak..... ook niet wat ik dacht.....Op maandag 05 februari 2001 01:33 schreef FrankGuthrie het volgende:
Tussenstand:
Intel: 81 (58,3%)
AMD: 58 (41,7%)
Intel Pentium I 233 (nt4 server doos)
Intel Pentium I 233 (nt4 server doos)
Intel Pentium II 450 (hoofd doos)
Intel Pentium III 500 (verkoop doos)
Intel Pentium III 750 (dooie doos)
AMD k6-233 (papa doos)
AMD Duron 600 (verkochte doos)
Dus 5 intels en 2 amd.
Verwijderd
P133 (Testbakkie voor 95, BSD etc.)
P166 (SBS Server)
PII-450 (Werkmachine W2000)
P200 (W98, brander, telebank)
PIII-650 (Mobiel, Lattitude)
Oude procs die op de plank liggen tel ik maar niet mee (2-P75, P90)
Verwijderd
1x amd duron 600
en een intel 486dx-2 66
amd is nu wel beter maar in de dagen van amdk6-2 vs celeron was intel toch stuk sneller
Ik denk ook dat tweakers over de hele wereld meegeholpen hebben aan het populair maken van de AMD processoren.
p1 166 als server
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
1x AMD (486DX4-120)
*insert signature here
2x Intel
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Intel PII-266 vammu ouders
Intel Dual PIII 733Mhz vammu zelf
Intel P133
Intel P200MMX
Intel P200MMX
Intel Celeron 633
's goed genoeg, intel
AMD zal ook best prima doen maar die pc's zijn allemaal al oud (van voordat AMD echt een marktaandeel had), op de celeron na en die's niet van mij
Saved by the buoyancy of citrus
1x amd k6-2 500
1x amd k6-2 mobile
1x intel p3 700 coppermine
1x pentium 90
1x pentium 133
Dit topic is gesloten.
![]()