KIJK NAAR BENEDEN WANT DIT HIER BOVEN IS NIET MEER ECHT VAN TOEPASSING, of het moet de 1ste keer zijn dat je deze thread leest 
Ik heb een probleem:
Ik leg het even uit: Ik ben bezig met een rekenmodule, het onderstaand stukje code berekend hoeveel een persoon kan lenen, met een hypotheek. Ik heb verschillende modules per loongroep, dus 1 tot 10.000 1 tot 20.000 etc. Per groep verschilt het dus hoeveel de mensen aan procenten moeten betalen. Nu kan het natuurlijk zijn dat de ene maand een lening afsluiten goedkoper is dan de andere, dus moet het in te stellen zijn via het cms.
Het cms is opgebouwd met id's en daarnaast dus een aantal rijen die ik hier en daar echo, ik wil bijvoorbeeld dat de klant dus het aantal procent aan kan passen. Maar wat ik ook probeer, het wil niet werken. Aan cms kant hoeft niks te gebeuren dus, ik wil dus alleen weten hoe ik daar een echo kan plaatsen, zodat hij daar bijvoorbeeld id=20 echo rij 'procent' dat hij dat er in zet.
Het volgende gedaan:
gegoogled
Php afsluiten, query die de inhoud van rij procent uit de tabel echoéd, php openen.
Zelfde query als hierboven genoemt, maar dan zonder php afsluiten.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvast super bedankt!
Ik heb een probleem:
Ik leg het even uit: Ik ben bezig met een rekenmodule, het onderstaand stukje code berekend hoeveel een persoon kan lenen, met een hypotheek. Ik heb verschillende modules per loongroep, dus 1 tot 10.000 1 tot 20.000 etc. Per groep verschilt het dus hoeveel de mensen aan procenten moeten betalen. Nu kan het natuurlijk zijn dat de ene maand een lening afsluiten goedkoper is dan de andere, dus moet het in te stellen zijn via het cms.
Het cms is opgebouwd met id's en daarnaast dus een aantal rijen die ik hier en daar echo, ik wil bijvoorbeeld dat de klant dus het aantal procent aan kan passen. Maar wat ik ook probeer, het wil niet werken. Aan cms kant hoeft niks te gebeuren dus, ik wil dus alleen weten hoe ik daar een echo kan plaatsen, zodat hij daar bijvoorbeeld id=20 echo rij 'procent' dat hij dat er in zet.
Het volgende gedaan:
gegoogled
Php afsluiten, query die de inhoud van rij procent uit de tabel echoéd, php openen.
Zelfde query als hierboven genoemt, maar dan zonder php afsluiten.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvast super bedankt!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <form action="tot100000.php" method="POST"> <input name="x" type="text"> wat is uw inkomen?<br> <input type="submit" value="Bereken nu"> </form> <?php $procent = 0; $x=''; if(isset($_POST['x'])){ $x = $_POST['x']; $procent = $x*5.5; } if(isset($_POST['y']))$y = $_POST['y']; echo "Maximaal hypotheekbedrag is: " . $procent . " euro"; ?> |
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 10:28 ]