Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB WLAN in Vista aan de praat krijgen.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen. Ik heb het forum al afgezogd naar mensen met hetzelfde probleem als ik. Er zijn er veel maar geen oplossingen. Ik ben echter een stap verder. Ik heb hier een sweex LW053 en een linksys WUSB54GC usb wlan stickjes. Voor beide heb ik windows vista drivers gevonden. Als ik ze echter wil installeren via device manager en dan heb juiste stuurprogramma aanwijs krijg ik bij allebij de stickjes de volgende melding.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~t.tepoele/Clip_15.jpg

Heeft dit nu met foute drivers te maken of heb ik geen premissies oid.

HEb wel schrijfrechten ed en in uac heb ik alles uitvoeren als admin ook aangezet.

Iemand een oplossing?

m.v.g.

Poelman

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 21:33
Vista driver voor WUSB54GC die bij mij normaal altijd werkt:

http://www.linksys.com/se...ge=download#versiondetail

Wat de Sweex betreft; ik heb niets anders dan ellende meegemaakt met sweex wifi en Vista. Bespaar jezelf de moeite en koop een ander merk. ALs je ze al aan de gang krijgt heb je nog niets dan problemen is mijn ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
haha oke slotje

heb de sweex aan de gang.

uit de lijst van windows drivers gewoon de ralink geinstalleerd want deze chip zit erin.

Niet de originele sweex drivers gebruiken dus.

de linksys heb ik overigens ook aan de praat gekregen.

met de losse drivers via de linksys site en niet het package wat aangeboden wordt.

GRTZ Poelman

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Ik heb hetzelfde probleem, de vista driver gevonden maar hoe installer ik deze?

Ik heb geprobeert om via de eigenschappen de stuurprogramma aan te passen maar krijg de melding dat de nieuwste stuurprogramma al geinstallerd is.

Wat doe ik fout.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Queenfanmichel schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:37:
Ik heb hetzelfde probleem, de vista driver gevonden maar hoe installer ik deze?

Ik heb geprobeert om via de eigenschappen de stuurprogramma aan te passen maar krijg de melding dat de nieuwste stuurprogramma al geinstallerd is.

Wat doe ik fout.
Oude stuurprogramma 'restoren' of 'unloaden' en vervolgens opnieuw installeren, waarbij je ZELF op zoek gaat naar de geschikte driver; vervolgens klik je je eigen driver aan :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Ik heb, volgens mij, hetzelfde gehad. Bij mij lag het aan de combinatie WUSB54GC en Windows Vista. Ik heb de nieuwste drivers gedownload van Ralink. Deze zijn niet specifiek voor Linksys, je moet het stuurprogramma dan ook aanwijzen tijdens de installatie.

Groet,

Mark

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 16-09-2008 15:40 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De tip generieke drivers te proberen is een goede, maar je eigen site spammen door een topic een jaar te kicken is een beetje jammer, n'est-ce-pas?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.