Erg tevreden over de Barracuda Seagate 20Gig

Pagina: 1
Acties:

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-04 14:50

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik twijfelde eraan.. ik hem heeeel mijn leven al Maxtor, nu kwam ik bij Norrod en hadden ze alleen maar Seagate.. hmm. proberen dan maar.
Perfect ! Zij is Perfect. 7200RPM en zij fluisterd ! ze wordt totaaaal niet warm. perfect. aanrader dus.:)

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Denk je wel anders over over een paar weken, als het bad sector hier, bad sector daar is.
Schijthekel heb ik er aan gekregen laatste tijd, steeds weer die dingen terugsturen naar de RMA afdeleing

Verwijderd

en bovendien kost een 20 gieg nu ongeveer evenveel als een 30 gieg!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

De enige Seagate die ik ooit gehad heb was een ST-225 :) De mensen die al wat langer meelopen weten wel waar ik het over heb :)

Niet dat ik iets tegen Seagate heb hoor.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

ik heb de 30 gig versie met 7200 toeren
maare ik heb mijn vorige ook terug moeten geven i.v.m klikkerdeklik en weg data grappen
maare ik heb er ook 1 bij mijn schoonpa in gepropt en die doet al een paar maanden prima zijn best de mijne doet t al twee maanden goed.
gr
jakob
(8>

Verwijderd

problemen met seagate opsturen en je krijght een nieuwe kijk maar eens op de site van seagate bv bij een ibm moet het via de verkopende partij

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 20:25
ik vind norrod een kutwinkel....

maar okee... ik heb een 30GB maxtor 7200. ook helemaal geen problemen mee. ach. in mijn opinie merk je weinig real-life verschil tussen de 7200RPM harddisks die nu te koop zijn

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:07

Radeon

Today is a good day to die

Ik heb nu al 6 maanden een barraccuda 2 30 Gb en een Seagate Medialist 6.4 van 3 jaar oud en ze doen het nog hard stikke goed :)
(effe afkloppen)

It's never easy.....

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 10:44
Op zaterdag 10 februari 2001 20:23 schreef hirogene het volgende:
Ik heb nu al 6 maanden een barraccuda 2 30 Gb en een Seagate Medialist 6.4 van 3 jaar oud en ze doen het nog hard stikke goed :)
(effe afkloppen)
Das toevallig, precies hetzelfde bij mij, maar mijn medialist is een Pro (7200 rpm)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op zondag 04 februari 2001 23:27 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik twijfelde eraan.. ik hem heeeel mijn leven al Maxtor, nu kwam ik bij Norrod en hadden ze alleen maar Seagate.. hmm. proberen dan maar.
Perfect ! Zij is Perfect. 7200RPM en zij fluisterd ! ze wordt totaaaal niet warm. perfect. aanrader dus.:)
[b]Fluisterd???? [/b] Ik heb zelf ook een Seagate Barracuda 20GB 7200 rpm en wat een herrie maakt dat ding.

Maar daar tegenover staat dat ie wel lekker snel is (tegenover mijn WD 10GB 5400rpm).

Pak je rust!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:36
Zal wel nooit zoveel zijn als de quantum fireball lct20 die morgen teruggaat.

had eerst een Seagate 15g 5400RPM, was stil (kwam niet boven mijn casefans uit op 7V)
Toen een WD200EB omdat de Seagate door mijn schuld het begeven had, was niet te horen. Nu dus de lct20, en dat ding komt zelfs boven 6 fans op 12V uit... (1x 8cm papst, 2x 8cm onbekend, instabiel videokaartkoelertje, iceberg FCPGA cooler, voeding).

Haal dus maandag een Seagate 7200RPM, verwacht ik dat dat ding stiller is dan die quantum...
Pagina: 1