[W2003] Exchange 2003 SP2 DirectPush gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:29
Ik ben bezig om voor een Nokia 9300 directpush (pushmail) te configureren zodat je alles in outlook gesynchroniseerd wordt op de telefoon.
Ik heb een subdomein genaamd certificate.domein.nl verwezen naar het ip van de exchange server zodat de telefoon verbinding kan maken.
Maar waar ik nu op blijf hangen is het volgende want het gaat erom dat er verbinding gemaakt kan worden met de exchange server dat moet je configureren door een certificaat-request aan te vragen in iis (staat op dezelfde server), maar het invullen van de fqdn moet ik dan enkel het IP adres invullen van de server of het adres van het subdomein?

(de rest wordt trouwens geconfigureerd door een extern bedrijf het enigste wat ik moet leveren is een certificate request en dat die configuratie volledig klopt).

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou als common name (servernaam) de naam nemen zoals die van buitenaf benaderd wordt. Test anders je parameters eerst even, bijvoorbeeld met de ingebouwde certificaatinstantie in Windows zelf (op een testbak?).
Ook moet het certificaat vertrouwd worden door de pda, met een selfsigned-cert moet je dan zelf op de pda importeren.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters