Toon posts:

pc doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste, beste tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik weet het niet meer!

Ik heb een shuttle xpc SN95G5 met moederbord FN95. De shuttle liep als een zonnetje met 1gb geheugen en winXP. Ik heb Vista gekocht, een dualcore processor (X2 3800+) en 2gb geheugen. Alles netjes vervangen, kabels aangesloten en de pc aangezet.

Alles gaat aan, alle fans spinnen, maar geen post (helemaal niks, zelfs geen piepje)

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Ik heb alles er uit gehaald en heb nu alleen het moederbord aangesloten en gaat wel aan, maar nog steeds niks.

Please help!!!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Neemt dit maar eens door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:19:
Beste, beste tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik weet het niet meer!

Ik heb een shuttle xpc SN95G5 met moederbord FN95. De shuttle liep als een zonnetje met 1gb geheugen en winXP. Ik heb Vista gekocht, een dualcore processor (X2 3800+) en 2gb geheugen. Alles netjes vervangen, kabels aangesloten en de pc aangezet.

Alles gaat aan, alle fans spinnen, maar geen post (helemaal niks, zelfs geen piepje)

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Ik heb alles er uit gehaald en heb nu alleen het moederbord aangesloten en gaat wel aan, maar nog steeds niks.

Please help!!!
Waarschijnlijk zit er ergens een kabel goed fout aangesloten waarder je moederbord niet verder opstart.

Alle kabels opnieuw doorlopen en hopen dat je niets beschadigd hebt met het vervangen van hw.