Ik krijg mijn Pinnacle PCTVcenter / (vroeger?) MediaCenter maar niet aan de praat in vista (erg frusterend). Ik heb eerst mijn originele 'MediaCenter' die ik bijgekregen had op cd geinstalleerd en toen dit niet het gewenste resultaat opleverde Pinnacle TVcenter pro 4.7 BETA geinstalleerd, de enige software specifiek voor Vista die ik vond bij pinnacle.
Ik dacht dat mijn kaart een PCTV 50e was, hij staat in mijn apparaatbeheer als PCTV 100e maar dat blijkt normaal te zijn. Daarnaast staat er ook nog "Pinnacle EMP audio device", hij wordt dus wel herkend...
Alleszins, pinnacle PCTV noch windows vista kan mijn tv-kaart herkennen (hardware / tv-tuner niet gevonden) en bij het (-poging tot-) gebruik van PCTV kreeg ik een blue screen...:s
Of moet ik wachten op (nieuwe) drivers voor vista?
Wie kan mij helpen?! Alvast bedankt!
Systeem: Sony Vaio; Intel C2D 1.73Ghz, 2GB DDR2, Windows Vista Home Premium
Ik dacht dat mijn kaart een PCTV 50e was, hij staat in mijn apparaatbeheer als PCTV 100e maar dat blijkt normaal te zijn. Daarnaast staat er ook nog "Pinnacle EMP audio device", hij wordt dus wel herkend...
Alleszins, pinnacle PCTV noch windows vista kan mijn tv-kaart herkennen (hardware / tv-tuner niet gevonden) en bij het (-poging tot-) gebruik van PCTV kreeg ik een blue screen...:s
Of moet ik wachten op (nieuwe) drivers voor vista?
Wie kan mij helpen?! Alvast bedankt!
Systeem: Sony Vaio; Intel C2D 1.73Ghz, 2GB DDR2, Windows Vista Home Premium