[x800xtpe-x800xt downgrade] FlashROM 2.37 + floppy creator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
ben zelf in t bezit van een geflashte Saphire x800pro vivo die een XTPE bios erin heeft zitten en dus 520mhz core en 560mhz voor t ram heeft draaien, nu is dit wat te hoog gegrepen, misschien dat een potloodmod uitkomst biedt maar t t leek me verstandiger om een XT bios er in te knallen ( 500/500 )
dit is succesvol getest kunnen worden, nu vind ik genoeg tutorials en links echter kan ik:

FlashROM 2.37 + floppy creator.exe nergens meer vinden, misschien een aardige medetweaker die em mailen kan, of een werkende link weet te vinden?! (heb ik meen al behoorlijk zitten zoeken, maar alles linkt dood...)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176518

Handmatig terugklokken via ATi-tool geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
nope, dat doe ik nu, maar hij gaat weg naar iemand anders, en dat is geen doen, was al aan t zoeken naar die potloodmod of ie dan de XTPE bios behouden kan, maar beter voor iedereen lijkt me een XT flash, ben de tutorial al door aan t nemen, als ik geen backup maak ( XTPE momenteel, en dus niet nodig) kan ik volstaan met een bootup disk creeeren met DrDos en de flash utility van gigabyte met een XT (ipv de toegevoegde XTPE) bios daarop saven gaat ook lukken.

Tis toch wel makkelijk als ik de file heb, maar heb dus al een workaround, als iemand zo vriendeljik wil zijn om te mailen mag t altijd, en als een mod zich geroepen voelt om deze te sluiten mag t ook..

bedankt voor t meedenken !

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutZoR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 08:35

WoutZoR

"Laser"

Ik heb alle files van deze tut op op m'n site geplaatst: klik

Suc6 ermee ;)

[ Voor 59% gewijzigd door WoutZoR op 26-02-2007 14:48 ]

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Thnx a million, keb em eraf getrokken, erg bedankt, nu weer een vriend lastigvallen die én een AGP systeem heeft, én een diskdrive O-)