Mijn broertje heeft een Athlon 700 op een Ka7-100 en heeft en constant problemen.
Eigenlijk gewoon altijd vastlopers.
De complete config in ongeveer zo:
Athlon 700 met tweak device op 800
Abit KA7-100
128mb 133mhz
Creative Geforce1 DDR
Meestal is het denk ik omdat ie te warm wordt (zo'n 50 graden) als ie getweaked is.
Als de kast er dan namelijk af is doed ie het wel goed. Er zit een koelblok met twee fans op. En hij heeft zo'n grote (80mm) koeler voorin zitten.
Eigenlijk gaat het met elk OS wel mis. Win2K draaide eerst geloof ik wel stabiel maar inmiddels is het redelijk brak.
Aangezien hij gisteren steeds hing tijdens het kijken van films is (na de drivers) de hardware acc. wat terug gezet schijnt te helpen, maar ik zie het als een noodoplossing.
Is er gewoon een stukkie hard ware stuk of ligt het ergens anders aan.
Eigenlijk gewoon altijd vastlopers.
De complete config in ongeveer zo:
Athlon 700 met tweak device op 800
Abit KA7-100
128mb 133mhz
Creative Geforce1 DDR
Meestal is het denk ik omdat ie te warm wordt (zo'n 50 graden) als ie getweaked is.
Als de kast er dan namelijk af is doed ie het wel goed. Er zit een koelblok met twee fans op. En hij heeft zo'n grote (80mm) koeler voorin zitten.
Eigenlijk gaat het met elk OS wel mis. Win2K draaide eerst geloof ik wel stabiel maar inmiddels is het redelijk brak.
Aangezien hij gisteren steeds hing tijdens het kijken van films is (na de drivers) de hardware acc. wat terug gezet schijnt te helpen, maar ik zie het als een noodoplossing.
Is er gewoon een stukkie hard ware stuk of ligt het ergens anders aan.