Audio/Video Wall plates

Pagina: 1
Acties:

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Zoeken, zoeken, zoeken, maar helaas niet kunnen vinden.

Ik ben op zoek naar die inbouwdozen/wall outlets die je altijd ziet voor RJ45/CAI, maar dan voor audio en video connectoren.
Een site die ik gevonden heb bevat alleen maar USA producten, maar laat wel duidelijk zien wat ik zoek: http://www.ramelectronics.net/HTML/home-wiring.html

Het is voor prive gebruik en moet gefreesd worden in een GIBO muur. Ik zoek dus de "plates" volgens EU standaard (vierkant en niet rechthoekig zoals bij de amerikanen).

Wie heeft informatie waar ik deze als eindgebruiker kan kopen?

Ik heb BIS bijvoorbeeld al geprobeerd, maar die geven geen prijzen, moet offerte aanvragen en bovendien hebben ze niet de plates met HDMI/DVI e.d. (die dus wel weer op de url staat die ik hierboven heb aangegeven)

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 22:26
Merten heeft ze als het goed is. Als je niet direct bij ze kan bestellen, kan de locale gamma het wel voor je doen als je de artikelnummers opgeeft.

• mabarto
Ik heb ze gebeld, maar helaas.... hebben ze niet. (overigens wel mooie producten op de site)

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 23:49

ralpje

Deugpopje

Welke connectoren zoek je? De meeste standaard connectoren zijn wel als 'chassisdeel' te krijgen, en dan is redelijk eenvoudig om zelf zo'n doosje in elkaar te knutselen.
Gaatje boren, chassideel vastschroeven en afsolderen... Klaar is mabarto :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• mabarto
Ja daar zat ik ook aan te denken. Gewoon een afdekselplaat en gaatjes boren, maar dit gaat zo lastig met een HDMI & VGA aansluiting, omdat die geen schroefdraad hebben.

• Xiphalon
mabarto schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:27:
Ik heb ze gebeld, maar helaas.... hebben ze niet. (overigens wel mooie producten op de site)
* Xiphalon kijkt naar muur hmmm waar komen ze dan vandaan?

Ik ga maar eensch graven in de facturen

Hier staat op het 2e plaatje toch al het e.e.a?

[ Voor 13% gewijzigd door Xiphalon op 27-02-2007 09:53 ]

• Xiphalon
Kickje :)

Volgens de facturen die ik hier heb liggen komen ze bij Achterbergh B.V. vandaan. Die hebben o.a. de websites www.melkim.nl en www.electrical.nl, maar bellen of mailen werkt beter.

• mabarto
darkmage schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:44:
Kickje :)

Volgens de facturen die ik hier heb liggen komen ze bij Achterbergh B.V. vandaan. Die hebben o.a. de websites www.melkim.nl en www.electrical.nl, maar bellen of mailen werkt beter.
Je bent geweldig. Ik ga er gelijk achteraan!

Edit: Achterbergh stuurde mij een folder van Opus op, maar helaas biedt dat niet de video wall plates.

[ Voor 13% gewijzigd door mabarto op 07-03-2007 11:52 ]

Pagina: 1