Ik gebruik Windows XP Pro als (media)server voor 3 PC's met Windows XP. Nu had ik brak geheugen geinstalleerd en inmiddels verwijderd. Na het verwijderen van het geheugen kan ik Windows niet meer in. Ik krijg de volgende melding bij het inlog scherm (automatisch inloggen is aan):
"Het systeem kan u niet aanmelden omdat domein <domeinnaam> niet beschikbaar is".
Het vreemde is dat het gewoon een normale XP Pro installatie betreft en dus geen domeincontroller is of heeft.
Ik kan ook niet op options klikken om zo een domeinnaam in te vullen, want zodra ik op OK klik bij die melding krijg ik het Windows XP Welkomst scherm (dus daar waar je kunt klikken op gebruikersnamen).
Inloggen in veilige modus lukt om dezelfde reden ook niet.
Deze PC heeft op de windows schijf (voor mij) belangrijke documenten staan en mag dus niet geformateerd worden.
De pc specs kun je hier vinden onder Dyrron.
Een oplossing is welkom.
"Het systeem kan u niet aanmelden omdat domein <domeinnaam> niet beschikbaar is".
Het vreemde is dat het gewoon een normale XP Pro installatie betreft en dus geen domeincontroller is of heeft.
Ik kan ook niet op options klikken om zo een domeinnaam in te vullen, want zodra ik op OK klik bij die melding krijg ik het Windows XP Welkomst scherm (dus daar waar je kunt klikken op gebruikersnamen).
Inloggen in veilige modus lukt om dezelfde reden ook niet.
Deze PC heeft op de windows schijf (voor mij) belangrijke documenten staan en mag dus niet geformateerd worden.
De pc specs kun je hier vinden onder Dyrron.
Een oplossing is welkom.