sander-sp schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:15:
[...]
Zo iemand? Ik heb even gebeld met Alternate, en die konden mij vertellen dat als ik de zegel verbrak ik geen garantie meer had op de volledige pc, maar alleen op losse componenten. Dan moet ik dus voor die kennissen van mij gaan uitzoeken wat er precies kapot is, terwijl ze nu die pc bij Alternate neer kunnen zetten en een paar dagen later weer volledig werkend op kunnen halen... Niet bang dus, maar ook geen zin in gezeur.
Verder lijkt dit me wel een makkelijke oplossing. Als er nou geen usb wifi adapters bestonden had ik natuurlijk wel iets geregeld met Alternate. Maar voor 22,50 kan je toch eigenlijk niet gaan lopen tobben.
In dat geval zou ik eisen dat ze dat ding voor niets inbouwen

Is overigens meestal ook geen probleem als je het pci kaartje daar koopt.
PCI is imho beter voor netwerken (eigenlijk is usb alleen maar voor wat simpele dingen als toetsenbordjes, memorystickjes etc, voor hdd's heb je firewire), maar als alternate iets met zegeltjes doet moeten ze ook gratis de boel inbouwen.
Achterlijk als je daarvoor moet betalen terwijl je het zelf niet *mag* doen.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.